• SandraJ

Saker ni trodde på som liten

Vilka dumheter trodde ni på som små?

Jag trodde att om man svalde vindruvskärnor så kunde de börja växa i magen och då fick man blad i näsan

Min dotter tror tt det bor en sur gubbe i väggkontakterna, han bits om man petar på honom.

Vad trodde ni på? Vem gjorde hålen i osten? Vad är månen gjord av? Vart tarman vägen när man dör?

• Svar på tråden Saker ni trodde på som liten
  • Vofflis

Jag hade fått för mig att om man bröt en arm eller ett ben så ramlade den kroppsdelen av

• snartfaster

När jag var liten anordnade staden där jag bodde karneval varje år, inklusive ett karnevalståg med spexiga stadsbor. Själv trodde jag länge att det var karneval i hela sverige när vår stad hade karnaval och att det stackars karnevalståget hade gått ända nere från skåne och passerade oss i dalarna på väg uppåt genom hela sverige, tyckte att de var jättedukiga som orkade gå så långt.

• snartfaster

SpecialK: det gjorde du rätt i! själv ville jag inte ha såna där håriga äpplen (persikor).

• Trynträ

Jag trodde att om man blåste ut magen så skulle den fastna där. Jag har fortfarande svårt att inte dra in magen efter att jag blåst ut den.

• stinafina

Jag trodde att det bodde en häxa i toalettstolen. Och hon kunde bara komma upp då man spolade. Så jag spolade sällan på toan o när jag väl gjorde det så gjorde jag rena rama tjurrusningar ut från toaletten och slängde igen dörren.

• NenniePennie

jag och min bästis, när hon sov över, brukade inbilla oss att alla skuggor var monster.

• Tristanya

jag hade typ "sex" med en när jag var liten (ok, detta låter ju konstigt men så var det).
    och då var jag LIVRÄDD att jag skulle föda en unge då jag var på toa och skulle kissa eller bajsa!

Svar på tråden Saker ni trodde på som liten