• SandraJ

Saker ni trodde på som liten

Vilka dumheter trodde ni på som små?

Jag trodde att om man svalde vindruvskärnor så kunde de börja växa i magen och då fick man blad i näsan

Min dotter tror tt det bor en sur gubbe i väggkontakterna, han bits om man petar på honom.

Vad trodde ni på? Vem gjorde hålen i osten? Vad är månen gjord av? Vart tarman vägen när man dör?

• Svar på tråden Saker ni trodde på som liten
  • Emmec

Min mamma berättade för ett par dagar sedan att jag och mina bröder när vi var små trodde att man hade badad färdigt när man blev "skrynklig" på händerna. Hon sa att det var jätte smidigt, för man behövde aldrig tjaffsa med oss om att det var dags att stiga upp ur badet. :)

• Myran Frisk

Jag trodde det var en man med yxa under min säng som skulle hugga av mig fötterna varje morgon när jag steg upp.

SpecialK.. Jag har testat det där med gelé-björnar o de blir faktiskt större Smakar dock inte så gott

• Emmec

hörde nyligen (vet ej om det var på TV eller här på FL eller nåt) om någon som sagt till sina barn att glassbilen låter när det är slut på glass! Den e skön tycker jag. :)

• NenniePennie

SpecialK: HAHA jag trodde faktiskt det var "går inte till ögon".. hahah!

• TheLove

Jag trodde att när man väl fick mens skulle man ha det varje dag i resten av livet...

• NenniePennie

lovelyy: det hade vart hemskt, hah

• TheLove

Jo värkligen! Är dock riktigt glad att jag hade den inställningen än vad några av mina kompisar hade när de var små. De trodde man bara hade det en vecka per år eller nått... Det blev ju lättnad för mig när jag fick reda på det

• NenniePennie

ehe det kan jag tänka mig! jag ville ha mens när jag var runt 12 och när man väl fick den så var det inte lika kul längre

• TheLove

Jag kände mig super stor när jag fick den men det här är lite OT så nu vill vi höra mer av vad ni trodde när ni var små *puff puff*

• Gumpan

Jag trodde att man bara kunde gå och hämta hur mycket pengar man ville ur en bankomat. Så när min mamma ibland sa att jag inte kunde få nånting för att hon inte hade pengar till det, så svarade jag med att de är ju bara till att gå till hålet i väggen och hämta mer.

(hade dock vart väldigt bra om de kunde vara så ibland)

Svar på tråden Saker ni trodde på som liten