• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • 78an

Jag blev jätteförvånad när han fick komma till ytterligare en ö!
    Undrar vad som kommer att hända nu... Men det är ganska kul med detta nya upplägg för Robinson, att de har gjort programmet lite annorlunda än tidigare.
    Jag hoppas bara att varken Jerry eller Micke vinner... Det är de INTE värda.

Jag vet inte riktigt vem jag hejar på, men jag gillar både Dennis och Johanna

Ikväll är det dags igen!

• Dramaonline

I år verkar de se till att hålla kvar folk i handlingen, så länge som möjligt.
    Vilka har egentligen åkt ut och försvunnit helt?

Tina åkte hem,
    Frida sålde sin plats
    Jenny blev utslagen i en duell,
    Isabelle blev utröstad,
    Gabriella och Nicolas blev diskade, samma med Oliver, väl?

Det är sex ut och tolv kvar, om man räknar Jerry som kvar.

• Pyris

Hoppas dom glömmer av Jerry...

Nån som jag gärna ser åker hem e faktiskt Berlina..Klarar inte henne. Tycker det e enbart gnäll, gnäll, gnäll på henne hela tiden...

• aneeka

Jag tror Dan ryker nästa gång R-laget hamnar i ö-råd. Eller kanske Belina. Vad tror ni?

• therre

jag tycker också dan eller belina ska ut nästa gång. dan skryter och låtsas vara så bra, sen när det kommer till kritan är han en kyckling.

• delifi2

ja tycker Dan beter sig som ett stort barn, börjar bli mer å mer irreterad på honom.

tyckte d va kul att se Jerry sitta på sin lilla ö å supa i alla ensamhet

• aneeka

Vad händer med Jerry nu då? Kommer han få gå duell med den som blir utröstad? Eller ska det bli ett lag till? Missade lite där...

• delifi2

har ingen aning vad han ska göra där, men Robban lät rätt kul när han sa att här ska du vara å sen så åkte han typ

• Dramaonline

Gillar inte Dan. Han verkar vara en skrävlare.

• aneeka

Haha! Okej, där kan han ju sitta då och begrunda sitt öde. Hoppas INTE att han kommer tillbaka!!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004