Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Nja, (såg inte igår) Jerry rök väl ihop med Belina om mat eller nåt, och dessutom var det väl de två som låg värst till för de andra att rösta på, så om han kunde framhålla hennes sämre sidor, så kanske han hade större chans att sitta kvar. Då, innan han duellerade, alltså.
Vad hände igår (torsdag) på Robinson? Jag var inte hemma...
Någon som kan berätta???
Ingen...?
Jag vet inte det hände inte så mycket
Johanna var arg på Dan.
Lag X är glada och mätta
Jerry låter som han kommer ge upp snart
Lag robinsson hittade en krabba
Eeuuuhhhh.... Hände det nåt?
Lag Robinson pratade om vem de skulle rösta på.
www.robinson.tv3.se/news_episodes_about_detail.aspx&show=episodes&clip=no&contentdate=2004-10-28
nä, igår var det inget kul, hände inte nå´t, men jag ser fram emot att få reda på vem som vinner örådstävlingen imorgon! Och vem som åker ut naturligtvis
tycker d inte e så kul när d inte e tävlingar utan dom bara sitter å snackar, då brukar ja bara sätta på tv så att ja hör vad som händer å sitta här framför ist
Det är tråkigt att det inte är så mycket pristävlingar...jag tycker de är bäst nästan! Det är så kul att se dom utsvultna vinna en massa mat, chips o godis o så
Jaha, det var Belina som åkte ut... Fast det var snudd på att Dennis blev utröstad.
Jag ville inte att Fike skulle vinna immunitet! Jag vet inte riktigt varför, men jag gillar inte honom nåt vidare... Fler som känner så?