Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
jasså. fick hon inte hamna där? :/ mäh! varför ska jerry få hamna där då :(
jasså. fick hon inte hamna där? :/ mäh! varför ska jerry få hamna där då :(
hihi. Dan = en förvuxen bäbis. Vet ni, jag tycker det stämmer så bra in på honom, han ser ju ut som en bäbis lixom *skrattar*
Tycker oxå han har gjort sitt på ön.
Haha. "Hoppas Jerry blir kvar på lugnet efter Robinsson". Tänk, jag kan bara skriva under! Min önskan var ju dock att de lät honom fortsätta sitta där själv, men läser man tidningarna så blir det ju inte så... Hm. Vem störde sig Jerry mest på? Så man vet vem man ska hoppas förlora i nästa tävling där en åker ut *skratt*
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Go Johanna Go!!
Jag med hoppas Jerry stannar på Lugnet länge. Och att han inte har en chans att komma tillbaka till tävlingen. Hans sätt att vara mot Sydlaget var bara fruktansvärt.
Drygast i Robinson måste Dan vara...
"Di tycker ju öm å höre när en berättar hur allt fungerer här ute i naturen, om en säger så".
Han pratar om de andra som om de var små barn som ser upp till honom!
Usch och fy! Får rysningar över hela kroppen.
Hobnob: *asg*
Hoppas verkligen robinsonlaget får iväg dan, fast då måste han ju oxå förlora duellen. Annars kommer han ju vara _ännu_ drygare!
Hmm... Ser fram emot kvällen duell!!
Ja, det ska bli intressant att se vad som händer ikväll! Och sen imorgon är det väl som det blir Robinsontävling? Jag gillar Johanna skarpt, hon verkar vara en tjej med båda fötterna på jorden ..."om en säger så"
Har tyckt bra om Dennis hela tiden också. Men ut med Dan, Fike och se till att Jerry INTE får komma tillbaka!
Blir det Dan som får gå duellen tror ni? Hoppas han åker ut så det svider om det!! Maken till falsk person får man ju leta efter... Om man letar noga hittar man en like på Lugnet så dom kan ju passa bra ihop...
"Ska en vara med i Robinson får en inte vara egoistisk"???
Nähä, jag som trodde hela tävlingskonceptet gick ut på att rösta ut varandra och ensam vinna miljonen!
Kanske jag missuppfattat? Dan kanske är villig då att dela med sig av miljonen "för lagets bästa"?
Fast jag skulle knappast tro det, han har själv inte visat några större prov på att vara mån om andra än sig själv.
Det är sånt tjat på Dan om att han "fördärvade sina fötter, om en säger, för att laget skulle få mat, om en säger".
Jag menar, vem bad honom? Sa de inte till honom att vara rädd om fötterna, brydde han sig då, eller?
Martyr.