• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • chemistry

Är det bara jag som tycker att detta är det bästa Robinson någonsin? Kan bero på att jag tycker Robban passar så bra som programledare där också, han är så cool!
    Heja Dennis o Johanna!!!

• Tini

Go Robban Go!! Han är klart bäst!
    Bästa tävlingar oxå!

• 78an

Ja, Robban gör ett kanonjobb som programledare! Tycker jag ialla fall!

Jag gillar inte Dan och Fike... Kan inte någon se till att de försvinner?!
    Vad sägs om att sätta dem på Lugnet med Jerry?!?

Då skulle nog Jerry se ut såhär mest hela tiden

Hehe!

• hobnob

Är nog böjd att hålla med chemistry! Det är en väldigt bra Robinson-omgång.
    Och jag hade verkligen inga förväntningar! Trodde snarare att det skulle "bli skit" eftersom det går på TV3.
    Trodde det skulle vimla av utvikningsbrudar och annat "löst folk".
    Men tvärtom, så får vi se väldigt olika personligheter, mycket tävlingar och en bra programledare som ställer direkta frågor i örådet och inte nöjer sig med undvikande svar! Jättebra, tycker jag!

• Tini

Tycker att Jerry ser grymt rolig ut nu när han är ensam oxå!

• delifi2

ja tycker robinson e väldigt bra jämfört med dom andra åren, man vet ju lixom aldrig vad som händer.
    typ när man trodde att jerry skulle åka ut å så hanar han på en öde ö ist
    å robban e väldigt bra

• 78an

Undrar om Jerry får duellera mot någon snart...? Han kan ju (tyvärr) inte sitta där hur länge som helst liksom...

• chemistry

Det är ju duell på gång nu igen så snart kommer det någon till Jerry.
    Om lag robinson röstar om det väljer de nog Dennis. Vi får se...spännande!

• Roisin Dubh

Robban rules!

Det är ord och inga visor! Han är så långt ifrån mesig lekfarbror man kan komma jämfört med Anders Lundin. Mannen har pondus helt enkelt. Jag bara älskar hans nya helt malplacerade uttryck "tack för visat intresse"! Som om de hade något val!

• jojja

Ojojoj. Här har man varit och förlustat sig i Uppsala under dagen och då gäller det verkligen att läsa ikapp "om en säger" Guud vad ni skriver!

Jag hejjar oxå på Johanna, Dennis och Rasmus.

Robban är _helt_ klart bäst som programledare (även om jag alltid haft en liten crush på Anders Lundin sen han gjorde Bullen *s*).
    Tänk er om Robban varit första året (jo, det var iof svt, men tänk ändå!) då det pratades om mobbing-tv eftersom man röstade ut varandra *skratt*
    Vad fort man vänjer sig ändå, för nu finns det ju knappt nåt program längre där man inte röstar ut nån, typ.

Gillar oxå den här omgången mycket bättre. Tror att formatet har gjort sitt till att det måste hända mer, för nu är det ju 3h per vecka istället för 1h. Då måste det ju vara mer tävlingar, ö-byten, hemliga lag osv...

Jaha. Vilken är den episod hittills som ni kommer komma ihåg bäst då?

För min del ligger ö-rådet med lag Nord när de hade haft auktionen och killarna inte berättade om den svarta rösten högt på listan! Åh, vad jag njöt av att Robban var programledare!!! Hallå, tror dom inte att ledningen vet vad de pratar om framför kamerorna? *puckon*

Och såklart Jerrys min då Isabel och Micke försvinner *skrattar rått*

Snart dags!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004