Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jerry får säkert chansen att slå ut någon för att ta sig tillbaka till tävlingen. Men jag hoppas att han INTE får komma tillbaka...
roligast var ju om de blev ett par stycken på jerry ö L (?). nu till att börja med kunde väl belina åka ut i örådet så hon jerry fick vara på ön tillsammans. hahahaha!
Jag undrar vem lag Robinson tänker rösta ut... Skulle vara kul på sätt och vis om det var Dan, för han och Jerry kom väl inte så bra överens?! Då skulle de få samsas på den där ön... He he!
Men jag håller med dig therre... Skulle det bli Belina så blev det nog jobbigt för Jerry
Jag har inte riktigt följt Robinson iår.
Jag har bara sett ett par avsitt.
Gillar Jerry inte Belina?
Missade avsnittet igår, var det tävling? I så fall, vilka vann?
Det var Robinsontävling och lag X vann. Så på lördag är det lag Robinson som går till ö-råd...
Undrar vem som åker ut?
Belina tycker mer om Jerry än om Dan, i alla fall.
Jerry har ju hållit en låg profil sen Isabelle och Micke åkte, jobbat mycket och så, så det kanske är begripligt.
Kanske Jerry och alla andra som åker ut framöver får bo kvar på ön, och får rösta i ett sista öråd, eller kanske de får duellera så det bara är en kvar där, som går direkt till final.
Hoppas att Dan för göra Jerry sällskap på ön!
Fast jag tror mer på att det blir dueller och bara en får vara kvar. Eller så får inte de som blir utröstade komma dit alls, Isabell fick ju inte det... *funderar*
men nån gång var det ju så att dom blev några stycken på ön o så fick en komma tillbaka. fast man vet ju aldrig. dom verkar göra om reglerna duktigt
tycker d e rätt kul när man inte vet vad man kan förvänta sig av alla regler.
Förut visste man ju att dom som hamnar där skulle duellera, nu vet man inte