Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
78an: Jag håller med dig. Tycker han är lite skum faktiskt. Förr tyckte man mest synd om honom, men nu efter sammanslagningen tycker jag han mest jobbar för att så split mellan de andra medlemmarna.
Nä, jag gillar inte honom alls! Däremot diggar jag Johanna och Rasmus (och allra oftast Dennis).
Men Dan då "om en säger"... ?
Gillade inte Jonnys tjat på Dennis om pengarna
Jag förstår Dennis fullt ut, men det är ju lätt för nå´n som har pengar att säja att man ska spendera dom... Hade hoppats att Dan skulle ryka, men det gör väl inte så mycket att det blev Belina direkt. Gillar Johanna bäst i Robinsonlaget!
nu blev det som jag skrev tidigare
belina o jerry på ön :P
Men hamnar Belina på ön?
Det verkar inte som att Belina hamnar där.. När man läste i tidningarna så hade Isabel och Belina umgåtts på resorten när de röstats ut... Jag fattar inte varför inte Belina får hamna där? Någon som har en aning om det?
Det kanske blir fler dueller...Jerry blev ju inte utröstad, så man kanske inte hamnar på Lugnet om man blir det??? Bara en fundering.
Go Johanna go!!!!
Hoppas Jerry blir kvar på Lugnet efter Robinson...
Heja Johanna!
jag hoppades på att dan skulle åka ut...vill att johanna ska vina...
jojja:
Ha ha! Jag skrattade när jag läste att du skrivit Dans kommentar "om en säger"!
Jag skrattade i lördags för jag försökte hålla räkningen på alla gånger han sa det, men det gick inte!!!
Jag tycker att han har gjort sitt... Ut me Dan!
håller med er, Dan e lite för mycke, störst bäst å vackrast. nä ut med den förvuxna bebisen