• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • cillae

Håller med: Jerrys min när Isabell och Micke åkte. Som att det var han det var synd om.. "Nu är jag helt ensam, har ingen att prata med". Om en säger så

• jojja

Åh nej. Dennis och Micke... Huuuur ska det gå!

Hm. Tror nog jag hejjar på Dennis iaf. Så Johanna får träffa sina nära och kära (och Dennis för den delen.)

Spänningen är ooooliiiidlig, om en säger....

Gah, höll på att dö när Dan säger att nu är det ju 1-1 i "offringar" mellan Dennis och han... Och _när_ ska han sluta tjata om sina ben??

Nu börjar det igen! *glad*

• jojja

Ah meh. Trodde ju duellen var "anhörigtävlingen"....

Ja ja. Blir kul att se alla imorgon!

Lärde iaf dottern (16mån) att säga "hejja dennis"

• therre

varför fick micke komma dit till ön och inte belina. fusk! var det för att dom skulle ha en från varje lag eller? tror inte det finns några regler ens utan att strix(?) gör som det passar dom!

• Svinto

Hag håller helt med "there".
    Micke får komma till ön men inte Belina!
    Man undrar ju om allt är arrangerat så att Jerry o Micke skulle få träffas på ön igen.
    Jag tycker inte om denna omgången.
    Har man åkt ut så är man ute ur spelet-inte ska man ha en chans att komma in igen då till dem som hela tiden har klarat sig och kämpat på.
    Ändå så kan jag inte låta bli att se varje avsnitt

• Missisola

Jag såg denna tråd och sken upp=)
    Robinsonfantast uti fingerspetsarna...kan säga att jag var skeptisk
    värre innan säsongen startade, men jag jag FAST nu igen...
    Och jag tycker att det händer mycket mer nu än tidigare...
    Mycket "hemlisar" som bara är roliga=)
    Att Micke fick komma till Jerry beror ju på att han åkte ut i duellen...han blev ju inte utröstad...Samma sak m Jerry.. Så kommer det en duell nästa vecka mellan två deltagare som kommer den oxå dit helt klart...
    Man kan ju bara bli UTRÖSTAD eller DISKAD för att få lämna på riktigt..

Vem håller ni på????

Jag håller helt klart på Johanna... Dennis och i andra laget är Rasmus den mest värdige...

Hoppas att Göran och Dan åker ut snart...större egon har jag sett maken till!!!

//RobinsonIsola=)

• hobnob

Heja Johanna! Hon är bäst.

Men Göran i Lag X!!! Vilken skitstövel!
    Han sitter där med sin självgoda, spända fotomodellmin i ansiktet, och svara på militäriskt vis: "Svar NEJ" när de undrar om han vill ta duellen.
    Och ändå säger han att ingen i andra laget skulle slå honom. Aaarghhh!!! Jag bli galen när jag ser honom. Han är sååå dryg!
    Han liksom "spänner ner" näsan och trutar med munnen och ska se så j-la hård ut. Uäck! Vilken tönt!

Ursäkta mina svordomar och "personangrepp" på Göran, men jag var tvungen att få ur mig det.
    (och ändå var det inte allt, skulle kunna spy galla över honom ännu mer)

• jojja

Fast... De som blir utröstade åker ju ut, medan de som förlorar duellerna åker till resorten *ler* Så nån sorts plan finns det säkert!

Förresten. Nån som vet hur länge Robinson går i år? När är finalen??

MissIsola: Välkommen i klubben Den här tråden är helt beroendeframkallande liksom själva programmet!!

Härinne är det rätt många som hejjar på just Johanna, Dennis och Rasmus...

*kram* på er. Idag är det onsdag - ännu ett avsnitt!!! *glad*

• 78an

Jag hade nog läskat mig mer om det INTE var Micke som kom till Jerry eftersom de tycker om varandra... Elakt? Kanske, men de där två har ju inte behandlat de andra speciellt bra "om en säger så"...
    Skulle väl ha varit skoj om Jerry fått sällskap av typ Belina istället?

Å varför fick inte Belina komma till Lugnet egentligen?? Nu behöver vi snart en förklaring på hur de har tänkt...

Ut med Dan, Fike och Jerry!

• aneeka

Lite trist att det blev Micke som fick göra Jerry sällskap. Hade varit roligare med någon han inte gillar, att se honom svansa som en liten hundvalp efter Jhonny hade varit toppen Är det tävling Robinsontävling idag, eller?

Svar på tråden Expedition Robinson 2004