• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • hobnob

78an: du skrev "Å varför fick inte Belina komma till Lugnet egentligen?? Nu behöver vi snart en förklaring på hur de har tänkt... "

Hon blev utröstad!!
    Det är bara de som förlorar duellen som får komma till Lugnet.

• 78an

hobnob--->
    Aha! Då förstår jag... Att jag inte tänkt på det. Men det låter så självklart när du skriver det!

Tack för att du upplyste en lite förvirrrad 78... !

• hobnob

78an! Lätt att bli förvirrad av årets Robinson. I början tyckte jag bara alla for åt alla håll. Det var liksom aldrig någon som åkte ut.

• 78an

Ja, det har varit en annorlunda omgång av Robinson i år, men det är positivt tycker jag!

Håller med dig hobnob om att det verkade som om folk försvann åt alla möjliga håll i början!

• badprinsessan

Jag var också orolig och trodde att Robinson skulle bli dåligt när TV3 tog över, särskilt eftersom det var så många unga med i år. Men det har blivit mycket bättre.
    Trots att jag ogillar Jerry kunde jag inte låta bli att le när han fick träffa Micke! Men det kan bli farligt att ha dom där på ön tillsammans. Man får väl hoppas att dom börjar leta mat och inte bara super hela tiden...

Ska bli mycket spännande ikväll.
    Hoppas lag nord får träffa sina annhöriga!

• jojja

Efter dagens avsnitt åkte Micke ner i papperskorgen inge... Blä!!

Mycket tävlingar på g nu...

• Aprilia

Har inte läst alla inlägg, men är det någon mer som inte gillar karro och hennes kommentarer ex: jag är frrrrruktansvärt laddad inför tävlingen. Hehe, tycker hon är lite överdriven.

• Annika31

jojja: Ja den där Micke har en och annan räv bakom örat. Är egentligen läskigare än Jerry för han verkar så trevlig men, som han sa igår, vill att Dennis kommer till hans o Jerrys ö, bara så de kan behandla honom som luft...
    Jerry är iaf tydligt otrevlig om det nu är bättre?

*Robinsonfeber igen.....kan inte slita mig*

• 78an

Jag blir sååååå arg på Jerry och Micke
    "så att vi kan behandla honom som luft"!!! Va är de för j*vla skitsnack??? Usch, jag hoppas verkligen att Dennis slipper komma till dem, stackarn... Men jag skulle vilja ha ut både Jerry, Micke, Dan och Fike... Gillar ingen av dem speciellt mycket... Uäääk!

• Frugan

Varför hade inte Göran någon anhörig på ön? Eller hade han och jag bara missade det?

Hoppas både Micke och Jerry blir kvarglömda på ön...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004