• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Missisola

*argh*!!!!

Varför ska man behöva vänta till i morgon...

Är glad att Rasmus INTE vann...för han hade nog tagit Johanna....

Kan det inte bli tisdag NUUUUUUUUUUUUUU

• Börnen

Sitter och funderar över trailern...man såg alla på bild...utom Rasmus...blir det han som åker ut...är ju lite oväntat i så fall...hoppas att det blir Jerry....det lär ju vara han som är största hotet...

• Nallen

Man blir så irriterad när programmet slutar mitt i en mening på det sättet. Då hade de kunnat skippa hela scenen tills imorgon.. Har länge känt att det är Dan som ska åka ut oavsett, men jag har svängt lite. Framförallt Micke har dalat ganska mycket sedan han kom till Lugnet...

Vad gäller nya lag Robinson så hejar jag helt klart på Göran. Fike vet väl inte bättre än att bete sig som han gör, men varken Shante eller Carro är det minsta bättre än GC, Milla och Rasmus var. Först säger de att det är uselt att frysa ut folk och sedan gör de precis likadant själva... "Nu får de minsann smaka på sin egen medicin". Moget beteende. Sådant vi försöker vänja av våra tonåringar i skolan att göra och tänka.... Det är inte så enkelt när det finns vuxna som inte tänker med mer än reptilhjärnan.

• Tingilya

Vem vann i tävlingen på Lugnet idag?§

• chemistry

Jag fattar inte hur Shante kan säga att GC och co hade varit oärliga och därför inte förtjänar att vinna. Men hallå, jag tycker att GC verkar vara tvärtom, för ärlig för sitt eget bästa.
    Själva ljög de ju för Milla. Vem är oärligast egentligen?

• aneeka

Är Jonny smart så måste han ju skicka hem Micke, men tyvärr tror jag att det blir Rasmus... Jag är tvärt emot alla här tror jag, gillar GC Men håller först och främst på Johanna! Vore ju synd att avvika alltför mycket...

• jojja

Men! Tänkte ni på "veckans tittarfråga"?
    Vilka två medlemmar gick lag X av Robinssonlaget
    * MIcke och Fike
    * Isabel och Jerry

Men vaddå, det var ju Micke och Isabel som kom över till x-laget, eller?? Ingen mer som tänkte på det?? Jag _borde_ ju fattat fel, för inget av ovanstående alternativ är ju rätt....

Eller *funderar* Menar de att Fike räknas som att han kommit till x-laget? Men det stämmer ju inte heller, för när han kom dit så var ju lagen "upplösta" och de var sammanslagna till _ett_ lag...

Nån som kan reda ut detta åt mig?

'kram*

• Missisola

Jag tänkte oxå på det..tittarfrågan...
    Det var ju Micke och Isabel!!

• 78an

Jag tror det var tur att Johnny vann igår, annars hade Rasmus skickat hem Johanna, och det vill vi ju INTE!
    Jag tror att Johnny skickar hem Micke - hoppas jag ialla fall
    Jag har irriterat mig mer och mer på honom de senaste veckorna. Sen slänger vi ut Jerry imorgon!

Läste nånstans att det skulle bli en balanstävling idag. Då måste Johanna ha bra chans att vinna! Hon hade ju superbalans på tävlingen på stocken i vattnet!

HEJA JOHANNA!!!!!!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004