• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • badprinsessan

Tycker att det bara blir bättre och bättre ju fler avsnitt som går.
    Synd bara att Johanna hamnade på Lugnet, jag tror att hon inte får det lätt där.
    Hon är ensam kvinna och dessutom duktig i tävlingar.

Jag HOPPAS att Lugnet-personerna får tävla om att ta sig in i expeditionen igen.

Men en tanke har slagit mig.
    Kanske Lugnet är ett ställe helt UTANFÖR tävlingen.
    Kanske deltagarna får vara där istället för att STRIX pröjsar riktigt hotell till dom och dessutom ger det extra spänning och underhållning i programmet.
    Kanske dom får sitta där och bara vänta på att allt ska vara över.

Taskigt spratt isåfall...

O förresten äter dom inget på Lugnet??????

• Dramaonline

Jag gick in på tv3s hemsida. Där har de bilder på alla deltagare. Men de som åkt ut är överstrukna.

Både de som röstats ut, och de som kommit till Lugnet.

Fast en grej är knäpp. Alla som kommit till Lugnet efter dueller var överstrukna, och även Rasmus, som kom paddlande till Lugnet i kanot. Men inte Jonny?!

Är det bara ett misstag, eller betyder det nåt?

• Pyris

Ja just det...tänk om det bara e för att lura oss tv-tittare som sitter och tror att vi har räknat ut allt, att det kommer bli "Lugnet" mot Robinsson... Och så kanske det inte är så... Det kanske inte är bara medlemmarna i Robinsson som dom vill överraska med nya regler...

• jojja

Enligt vad jag fått höra så kommer iaf några av deltagarna tillbaka från Lugnet. Hur vad när och varför vet jag inte, vågar inte skriva för mycket heller så det förtar spänningen!!

Tittade på reprisen igårkväll och störde mig på att de hade trailer för dagens program precis innan, det var ju inte svårt att lista ut vad som skulle hända i programmet med duellen osv...

Men men... Ikväll 19.30 sitter jag bänkad (som vanligt) 66 dagar sa någon, igår var det dag 51 - borde betyda bara två veckor?? Näe, inte så kort tid kvar va?? Då borde ju de promota finalen, vilket de inte gjort...

Till jul iaf hoppas jag de sänder...

*kram* till alla robinsonfanatiker

• Achanta

Tyckte Johannas kommentar var klockren
    Robinsson var som ett tv-spel. Hon har redan förbrukat 2 liv men är fortfarande kvar. He he he.....

• therre

missisola -> jag gillade henne inte speciellt mycket. hon åstadkom inte spec. mkt på tävlingarna, mest klamrade sig fast vid pakten...

man kan ju tänka sej hur sur jerry hade blivit...

• Frugan

Jerry var ju med på Expeditionen för att om han vinner får han sjukt mycket kvinnor... Så med tanke på det tycker jag inte särskilt synd om honom fast Isabel var otrogen... Hon bara hann före honom, tror jag iaf

• 78an

Nu börjar det hända grejer...

STACKARS Fike som hamnade med alla xare... *ironi*
    Gillar inte honom, så jag tycker att han kan åka hem...

Undrar hur långlivad Dan blir?! Tror att alla har tröttnat rejält på honom. Hoppas jag ialla fall. Jag har då sett nog av honom för längesen...

Tänk att man kunde bli så besatt av Robsinson...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004