• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Missisola

Nae Isabel var ju Sååååååååååå tråkig och att hon gick så långt hon gick var ju för att hon var Jerrys tjej...annars hade hon inte varit med länge...

Fike är ju den som har flyt... tom Jerry har ju insett det ...
    Han har tagit sig igenom 2 lag...
    Och Göran..där vet man ju vem han vill ha bort till 100% och det är inte Fike....

Hejja Johanna!

• therre

sagt av min tvååringa dotter när vi såg robinson och johanna: "mamma, hon har målat armen! inte måla armen! bara på pappret!" *s*

• Minnavilja

Har precis hittat diskussionen! Åh vad härligt att få något annat än bebisar att diskutera!!
    Själv hoppas jag att de på Lugnet inte är helt ute, inte allihop iallafall... men spänningen kvarstår tillskilllnad från tidigare Robinsson när pakter och allt var klart från avsnitt 3 typ och man kunde förutse det mesta!! Hejja Robban A, ler den karln någonsin...

• Bonanza

Åh jag hoppas verkigen att Johanna får komma tillbaka på något sätt. Hon är ju den enda bra deltagaren kvar.

Usch, vi sitter här hemma i soffan och bara avskyr Dan. Han är ju så vidrig och feg! Äckel!!

• 78an

Johanna bara MÅSTE få komma tillbaka "på riktigt" igen! Jag hejar på henne och tycker att hon är den som verkligen varit sig själv av de som är kvar! Tycket att det var synd att Dennis åkte ut, men det är inte mycket att göra åt det nu...

Minnavilja---> Välkommen till en beroendeframkallande diskussionstråd om Robinson!!!

Ut med Dan, Fike, Micke, Jerry och Johnny NU! Då blir det inte så många kvar sen...

• Minnavilja

Tack 78an! Ja hela robinsson konceptet är beroendeframkallande faktiskt! Tänk när man kan börja rösta etc direkt på robinsson, folkets röst bestämmer helt vem som får åka hem etc som i Idol typ!!

Hoppas också att Johanna får komma tillbaka, säger sin åsikt utan att behöva vara otrevlig eller "mobbig"

• 78an

Spännande spännade...! Ser fram emot kvällen avsnitt också!

• badprinsessan

Tyckte att gårdagens avsnitt var ett av de bästa på länge...
    "Nu Dan får du simma ut ur Expeditionen!"
    Undrar om han fick med sig sin snäcksamling...
    Hihi
    Hoppas nu bara att tjejerna i X går i hop så att de får ut den där lömske fotomodellen.

Blev mycket förvånad över att Johanna ramlade hela tiden när hon skulle hämta mer vatten, hon som hade sån superbalans. men hon kanske inte var så motiverad... eftersom hennes dåvarande lag var ett skitlag.
    SYND för annars hade hon kommit tillbaks med en svart röst, o då hade det varit bye bye Dan för gott!!!

• smeten

Jag gillar också Robinson! Va bra att jag hittat den här tråden!!!

Jag tycker att Johanna ska vinna och som de flesta här (om inte alla) så är jag urless på Dan! Ut me honom!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004