• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Dramaonline

Eeeehhh, Aneeeka, förlåt, jag ska inte vara så grinig, klart du inte menade att sabba för nån.

• Mirris

Åhhh va synd att Johanna fick åka!!
    Man får rösta på henne sen i omröstningen istället då! *suck*

Ja nu är det ju bara nötter kvar... alltså Göran, vilken skitstövel han verkar vara.. så dryg.

Nu vet jag faktiskt inte alls vem jag hejjar på.. kanske Shante o Carro.
    Nåja, nu kvittar det känns det som.

• delifi2

vet inte heller vem ja hejar på lngre, hoppas bara johanna blir inröstad på nåt sätt igen.

ja trodde dom skulle sätta i sig all mat på kortast tid

• Sötnos

Jag skulle ha frossat i maten

• Roisin Dubh

Nu ser jag nästan fram emot om Dan skulle komma tillbaks i tävlingen. Tänk er honom komma in i det gänget och försöka glänsa med sina "bravader". Tror ni Göran blir imponerad? Kan bli intressant eftersom Göran är så frispråkig.

Jag tyckte f.ö. Görans kritik mot Carro för att hon sa "bra jobbat allihop" och inte gav honom all ära var höjden av barnslighet. Han lyckas hitta negativa saker med vad hon än tar sig för så hur kan han ens begära att få några komplimanger tillbaks?

• Missisola

nu finns det bara FIKE kvar...... faktiskt

men Johanna är inte ute än med tanke på oss som tittare!!!!

4 dec då ska vi rösta

• delifi2

ja d ska vi, men ja vill att dennis ska komma tbx oxå, får man rösta på 2 tror ni?

• Mallin

Jaha, nu åkte Johanna oxå!
    Nu finns det ju ingen vettig att hålla på längre...gillar inte någon av de som är kvar!!

• SandraJ

Hoppas Göran aldrig får tag på den där tuppen. Kul att se den reta honom. he he

• jojja

Missade gårdagens avsnitt, men av era inlägg att döma så var det ingen förlust... Hade bara blivit jätteledsen av att se Johanna åka. Vem vann tävlingen och röstade ut henne??

Nu tycker inte jag Robinsson känns lika roligt längre. Går lixom på tomgång på nåt sätt. Iof inte så många veckor kvar, men ändå.

Nån som har koll på finalveckan? När är den, och hur ska de gå tillväga om man nu får rösta in nån? *nyfiken*

Ha det gott alla robinssonare!

Svar på tråden Expedition Robinson 2004