• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • chemistry

Synd att inte Rasmus o Johanna är på samma sida för dom hejar jag på. Och ikväll lär kanske Rasmus ryka, typiskt.
    Bort med gubbarna o Jerry istället!

• Missisola

Så var Jerry borta och jag tycker det är synd!!!
    För jag tycker att Dan är en %¤#/&¤...som kan stå och säga att
    Jerry betett sig illa från första början...Vem är HAN att säga så???
    Nä jag hoppas verkligen Johanna el Micke vinner i morgon för då måste en av gubbarna ryka...

Och Johnnys motivering till Rasmus var ju lååångsökt
    Och hur schysst är det att kalla Jerry en seriefigur...
    Och gubbarna säger att Jerry hånat dem???Ursäkta??????

• jojja

Inge kul avsnitt idag... Känns som att om inte Johanna vinner imorgon så är det hon som åker
    Blä, hon är ju den enda som känns värdig faktiskt!!

Åhå - märkte ni?! INGEN tittarfråga idag... Nån prao som gjort fel månne eftersom de alltid brukar ha tittarfrågan ju... *skrattar*

*kram* på er alla goa, nu ska jag gå och sova med tösen!

• Mallin

F-n oxå att Rasmus fick åka hem!!
    Nu är Johanna den enda värdiga vinnaren kvar....

• Svinto

Hmmm-tråkigt att Rasmus åkte ut då han verkade så gó...

Det som är bäst nu är om Johanna eller Micke vinner nästa tävling så att de kan splittra "Knoll och Tott". Hoppas inte att Johanna åker ut nu på sluttampen iallfall.
    Tycker att Dan ändå hade lite fördel på stocken med plåster på sin fot. Det gjorde säkert att det inte skar in så som hos de andra.

• Svinto

För övrigt så tyckte jag att Jerry tog det väldigt bra att han åkte ut...

• kaustiksoda

jag tyckte också det var synd att jerry åkte, tycker mycket sämre om micke.
    jerry började ju blir riktigt mysig, speciellt när han borstade bort sand från mickes bröst : )
    hihi.
    sän att jhonny tog bort rasmus tror jag var planerat av honom, på så vis fick han ingen rasen person på sig, det hade han ju fått om han ahde tagit bort någon av dom andra två. jerry ahde nog blivit upprörd om micke fick åka. så istälelt för arga miner så van han kasnek pluspoäng där ifall nu någon utav micke eller jerry skulle vunnit tävlingen.
    så dom istället tog bort dan, mjaa, så tror nog jag att det låg till.
    förövrigt tycker jag att johnny är en härlig person.
    och såklart hejjar även jag på johanna : )

• aneeka

Men det var väl ändå sååå osmart av Dan att välja bort Jerry??? Hade Micke fått åka tror jag att han hade åkt hem han också... Det är så lätt att sitta i soffan och vara smart! Hoppas nu att Johanna vinner idag (för det är väl tävling idag också??)!

• Frugan

Jeeeeeesssss! Jerry är borta

Heja Johanna, heja Johanna, heja Johanna

• mejram

Tummen ner och dagens ris till alla tidningar och medier som skriver vad kvällens tävling går ut på - det förtar ju all spänning

Svar på tråden Expedition Robinson 2004