• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Mallin

Ja nu har han ju offrat sig så nu förtjänar han verkligen att gå till final..."öm en säjjer" !

• piffan

*S'..Han e ju så pinsam så man skäms av att titta på programmet...o likadant är det med Fike....pinsam kille....F*n vilka nötter dom har med i år..måtte Johanna komma långt...

• Leeloo

Ja Johanna måste komma till final!!! Ut med Dan, öm en säger!

• Missisola

Alltså att hon Milla vågar säga som hon sa att hon gick med ryggen fri.... De har ju inte varit schyssta mot Shante och Carro*sucka*...
    Nae jag tror på Fike..han kommer komma långt på sin soc. kompetens...
    Jerry sa ju det att ingen tar ut idioten...dvs Fike...
    Ska bli väldigt intressant att se tävlingarna nästa vecka och Dan kommer nu äntligen få visa sin otrooollliga styrka,..
    Tacka sjutton att han har dåligt självförtroende - ingen vet ju om han är stark..eftersom han inte visat det SJÄLV nån gång fegisen....
    Rasmus ser i alla fall Johanna som det största hotet...hehe...

• Leeloo

Rasmus verkar ha nånting innanför pannbenet iaf, till skillnad från de flesta den här omgången...

• Börnen

tycker så synd om carro...göran och milla är verkligen ena skitstövlar. Håller tummarna för rasmus och johanna på lugnet...!

• Morbid Mistress

Vem åkte ut idag? Missade att se

• Mallin

Jag tycker inte de har visat så mycket av Milla innan....hon har liksom bara suttit med de andra...inte sagt så speciellt mycket eller så...

• aneeka

Spännande att se vem som vinner idag och vem som får åka hem! Heja Johanna!!! Hoppas att Micke får åka...

Svar på tråden Expedition Robinson 2004