• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • Dramaonline

aneeka: Tror du Jerry skulle ha åkt hem frivilligt, menar du?

Det tror jag absolut inte. Han ville ju vinna hela tiden, från första början.
    Han ville ju inte ens acceptera att Dan hade rätt att skicka ut honom.

Fast om du menar att det är farligare att ha Micke kvar, så kan du ha rätt. Micke kan kanske ha lättare att knyta nya allianser än Jerry har.

• Svinto

Har ni läst om dagens tävling?

De utsvultna deltagarna får ett fat på 2 kg fullt med hamburgare,pommes och kycklingvingar men de får bara äta 100 gr!!

Hur tror ni de klarar det?

Tror nog att många frossar då de har tillfälle...

• SoM

Aima
    Ursäkta, men om det nu är det dom får att äta, är det inte lite onödigt av dig att skriva det här då? Kanske inte alla som vill veta det innan! *hmpf*

• Svinto

Snälla-det står ju i tidningen under vad som kommer att hända idag och det är ju ingen hemlis då direkt tycker jag...Alla kan ju läsa där.

• Dramaonline

Aima, ja, och alla kan UNDVIKA att läsa där om de inte vill veta, men det är svårt att veta att man kommer att få reda på det i den här tråden.
    Det kan ju vara roligare att inte veta.

• prayer

hejar på johanna men har börjat tycka jonny är en cool gubbe!!!!!!!!blä för Dan å micke!!!!!!

• prayer

................om man säger

• Svinto

FÖRLÅT då att jag har fördärvat kvällen för många...det var inte alls min mening!!!
    Ville bara få fram en kul diskussion... :o(
    Någon berättade om ballans här innan (förra tävlingen) och det verkade ju inte vara negativt....Ok-kanske det inte var lika ingående som jag skrivit men lissen ögat blev jag -o jag förstår om ni blev det också...
    Ska inte upprepas... Ska hålla mig så lugn så....

• delifi2

om man så säger....

visste att d var nån skrivit d tidigare hur många ggr bebisen sa d, å igår va d första gången ja räkan, men efter 5 minuter gav ja upp för han sa d minst en gång i halvminuten.

tycker Jonny e en riktig luring, vet inte rikgtig var man har honom

• Frugan

Jag har också börjat gilla Johnny. Det kan bero på att han är i pakten som var emot Jerrys pakt.

Svar på tråden Expedition Robinson 2004