• Bebis 2005

Expedition Robinson 2004

Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!

Måste be syrran spela in varje lördag!

Nån som kommer kolla???

• Svar på tråden Expedition Robinson 2004
  • 78an

Tyckte förresten att det var helskönt att se minen på
    Micke-Jerry-Rasmuspakten när Johnny vann!

Det hade de INTE räknat med!

• Frugan

Vad tråkigt att jag missade Robinson igår! Hade såååååååå velat se killarnas ansikte efter att de inte vann...

Heja Johanna och GC!

• Svinto

Jag hoppas innerligt att Jonny röstar ut Jerry.Tyvärr tror jag inte det då han inte fick ett "utbrott" igår vad man fick se. Tror inte han kan tygla sig då...
    Annars så förstår jag inte vad alla har emot Fike.Tycker han verkar vara helt ok. Står för sina åsikter och vågar säga vad han tycker.

Johanna är annars den stora vinnaren i tävlingen.

Visst var hon bra på ballans på stocken men när hon tävlade mot Carro var hon ju inte alls bra.Trillade av flera gånger.

• Missisola

Jerry sa ju att han var så arg att han velat slänga burkarna i huvet på Johnny..men oj han tyglade sig...Kanske lika bra om han ska överleva
    nån dag till*hehe*

Jag håller med...Fike är det inge fel på och som jag sagt innan...han besitter en soc. kompetens som få andra har i gänget. Han livar upp andra..med positiv energi... och han säger i från...
    Det som fick mig att inte gilla han ett tag var när han bytte snäckor m Dannembenen...

Skulle inte förvåna mig om han tar hem det...om nu Johanna inte får chansen!!!!

• badprinsessan

Buuu missade Robinson igår. Jag som sett alla avsnitt utom ett...

Men jag har förstått vad som hände, dessutom kommer ju en liten sammanfattning i kväll.

Heja heja Johanna.

O kom i håg, om hon åker ut, så får vi väl rösta på enne i tittarnas val. Om jag fattat rätt ska det ju bli något sådant...

• delifi2

tur att johnny vann igår, annars så skulle johanna åkt, nu ahr dom lite övertag iaf.
    Hoppas johanna vinner nästa tävling.
    Å att mike får åka hem

• jojja

Nån mer som funderat på tittarfrågan? (se mitt inlägg tidigare idag...)

Vore intressant att veta hur de tänkt...

• delifi2

ja d har ja oxå klurat på

tänkte att d va bara ja som va korkad å missad nåt eller om ja hade minnesluckor

• Dramaonline

Tror Jonny väljer Rasmus bara för att göra nåt som verkar oväntat. Det skulle vara lite typiskt gubbarna, de försöker verka smarta, och det är viktigare än att faktiskt vara smart.

Svar på tråden Expedition Robinson 2004