Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Ooo berätta INTE, just nu är ovissheten det som jag ser framemot i avsnitten!! Såg igår att två från Lugnet kommer tillbaka, hoppas på Johanna och Rasmus!!
För övrigt måste jag säga att Göran "initial" Larsson måste vara född utan humor och självironi, han är riktigt rolig "-Allstå Carro fattar inte vad jag tänker, döh, d-vla k-ing, döh, du Milla som är tankeläsare kommer jag mycket bättre överens med, döh"
Jag hade blivitt dö sur om jag var Johnny eller Rasmus. De slumpades ju bort från tävlingen, de tävlades ju inte bort. Fy f*n att åka ut på det viset!
Men jag hoppas att Johanna kommer tillbaka
Hoppas det blir Johanna och Rasmus som kommer tillbaka. Det är de enda vettiga personerna på lugnet!!
Hoppas jag med på Johanna!
Men nu kommer det säkert bli så att dom som förlorar tävlingarna hamnar på Lugnet, så var det ju förra året... fast då hette det Andra sidan.
d bästa e att man vet ju inte vad som kan hända, vi sitter å spekulerar jätte mycke på d, först trodde viatt d skulle bli 2 lag igen, men nu verkar d inte som d.
längatar tills imorgon när man får se ett längre avsnitt
Jag hoppas att Johanna och Jonny får komma tebax. Jonny pga att han är så snyggt elak mot dum-Jerry. Och Johanna för att hon är en värdig vinnare och verkar vara en bra tjej!
Rasmus kanske men då finns ju risk att dum-Göran går långt..
Jag längtar tills i morgon då får vi se vad som händer?!
Ja det ska bli spännande i morgon!
Jag håller stenhårt på Johanna och Rasmus!
Ja det ska bli spännande i morgon!
Jag håller stenhårt på Johanna och Rasmus!
Retar mig sååå på Dan..."öm en säjjer"
!
Neeej - final 4 dec. Då är ju inte jag hemma - KATASTROF!!! Får väl damma av videon och försöka spela in.
Rösta nu på Dennis allihop