Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
ja tror ändå att johanna vinner, visst kan man rösta in henne som vinnare va? eller har jag helt missförstått saken?
Tror inte att nån av de som kommer till final vinner miljonen iaf..
Vad skönt att "störst,bäst och vackrast" åkte ut idag!
Trodde annars att Micke skulle åka ut i tävlingen.Gud vad han skakade!
Glasögonen ja...jag såg att Shante hade nya glasögon men la inte märke till det mer.
Ska bli intresant o se hur Carro klarar sig nu.
Attans vad Dan ska vara svår att få ut....
Heja Johanna!
Jag har tänkt på glasögonen hela veckan.... visst har de bytt...men va skunt, är det fönsterglas eller råkar de ha samma synfel...
Tänk va vi lägger märke till saker;)
Har tänkt på en sak... Jag vill ju gärna gärna se Johanna som vinnare, men å andra sidan... gå och vinna när man inte varit med om "the bitter end".... Känner mig helt plötsligt kluven... Spec nu när ett riktigt kraftprov kommer... Hmm och Dan kommer nog vara den klarar det bäst(tyvärr)
Har ni tänkt på att många av de andra deltagarna säger som Dan (fast han har ju lite annan dialekt).
"Öm en säjjer"...
Både Göran och Fike säger ju hela tiden " Om man säger så"....
Undra om de blivit påverkade av Dan
!
Tyckte det var jättetråkigt att Göran åkte ut. Han är ju den som faktiskt hade störst chans att klara sig på ön ensam. Dessutom tycker jag att Carro, Shante och Fike har varit precis likadana som Göran och c/o var innan. Tycker inte att det finns så många riktiga Robinsonare kvar.
Tjafset om tuppen tycker jag bara var en förevändning för de andra att ha ytterligare en anledning att bli sura på Göran.
Vem ska man nu heja på? Micke som är pakternas paktmänniska och som slog sig ihop med Jerry verkar ju ändå vara den som är mest sansad och minst störande. Fast jag inte har gillat Micke när han har varit tillsammans med Jerry.
Går inte lördagsavsnittet i repris??? Suck jag missade ju det!
Ja, jag missade också. Iofs vet vi ju hur det gick - men hade tänkt fördriva söndagen med robinson iaf... Men det gick ingen repris idag!! När går den?
Ingen som vet?
Jag missade oxå avsnittet igår.... Går det ingen repris???? Jag vill ju se när Göran får lämna!!!!! Morrr!
ripriserna går på lördagar