Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Efter vad jag fattade så hade Johanna och Dennis hittat varandra "riktigt" när de kom hem.
Håller med om att gårdagens avsnitt inte var så skoj... Men på lördag blir det nog ett spännande avsnitt!
Var det inte "bara" sex resten av paren hade haft som inte blev ett par efteråt?
ser inte Shante och Fike lie misstänkta ut??
vet inte hur många par d blev.
dom officella vad ja vet e ju Isabelle å jerry *fy va hemskt*
å dennis å johanna
några mer har inte ja hört om eller e d nån som kan dela med sig av skvaller isf?
Jo dom e rätt lika om man tänker på d
Jag tycker Shante och Fike ser misstänkt homosexuella ut båda två så att de fått ihop det låter otroligt för mig.
Fast....hon verkade ju lite svartis av att Carro umgicks så mycket med Fike så vem vet!?
Jag tycker att Shante och Fike är misstänkt LIKA...
Fike har flickvän...eller hade i alla fall då...
Shante är med all sannolikhet gay, hon anordnar gayfester och hänger på qx enligt en kompis
Har kontakt med henne via en annan community faktiskt - dök på henne förra helgen... Kul att få lite mer kött på benen om bla Göran*hehe*
Men jag k'nner att jag inte kan fråga henne är du gay...ehhh.. men som sagt hon känns lika gay som min tjejkompis som är superflata=)
Håller med Shante , carro och Fike!
Varför döda den lilla tuppen?? Var det lönt?!
Är det nån annan som tänkt på att Fike och Shante har bytt glasögon med varandra????
För övrigt sköööööönt att slipp Göran!
Spännande till nästa gång, tydligen ska dom få leva ensamma nu. Kul att se hur bra Carro klarar sig då, hon som skröt så mycket.
(gillar henne annars men hon kanske skröt lite väl)
Rösta på Johanna framöver lova det Tjejjer!!!