Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jag vet inte vem jag tycker ska vinna... Ingen av de som är kvar är någon favorit...
Kanske Johanna kan få komma tillbaka och ta hem rubbet med hjälp av våra röster?!
Det vore ju toppen!
Ikväll ska väl en deltagare ut gissar jag? Spännande!
Idag måste nån vänlig själ berätta hur det har gått.. Av nån anledning så funkar inte TV 3 här där jag bor! *suck* Det snöar väl för mycket!
Men det verkar inte ha varit nåt höjdarprogram.. för här var det alldeles dött!
De blev av med ALLA sina tillhörigheter och fick varsin machete samt lite fiskelina. De ska klara sig m dessa medel en vecka.
De bor dock kvar på samma ställe - tillsammans.
Det var inte ett speciellt kul program....men det kommer nog inte bli så mkt roligare heller IMO eftersom att det är så karaktärslösa karaktärer kvar.
Nä, efter Johanna så fanns det lixom inga roliga kvar!!
hoppas på ett bättre program i morrn.. och att 3:an funkar då.
Tack så mycket
De blev nog ganska snopna när de blev av med precis allt och bara fick ha kvar det de hade på kroppen!
Smart drag av Robban att köra en vägning precis innan så att de hade så lite som möjligt på sig...
Undrar hur tävlingarna kommer att se ut. Trot inte någon av dem har speciellt mycket krafter kvar.
Ikväll är det dags igen!
Jag blev faktiskt lite besviken på denna sista delen-att de blev tilldelade minimalt med prylar är ju sin sak men jag trodde att de skulle klara sig själv nu på egen hand-alltså inte vara kvar i gruppen!!
Tilsammans är man ju alltid stark (nästan iallfall).Sätt ut de på vars en ö och se vem som vinner!
Håller med dig Aima, trodde oxå att de skulle spridas ut lite. Nu blir det ju inte helt individuellt iallafall!!
Jag tyckte det var härligt att se Carro bevisa att hon faktiskt kan! Hah....där fick Göran!
Detta var ju beviset för att allt gnäll om hennes inkompetens bara var skitsnack!
Av de som är kvar nu hoppas jag på Carro eller DAN, tro det eller ej men jag tycker att han verkar lite trevligare nu när andra har lämnat sällskapet. Belina t.ex lockade ju fram hans sämsta sidor
.
Men favoriten är ju fortfarande Johanna.
Jag tycker att Dan borde hugga sig i foten, öm än säjer!