Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
typ att han tyckte om Dan där ner på ön å han var helt oki, men skulle han möta honom i Sthlm så skulle han tycka att Dan var en idiot
Ja...det var ju diplomatiskt sagt av Micke.
Iofs får de (andra deltagarna) säkert inte veta hur mycket Dan sitter och gaggar framför kameran om 'hur mycket han har öffratsig för lagöt, öm än säjjer'
- och vet därmed inte vilken total-fegis han eg är!
Jag fattar inte ens att jag ORKAR irritera mig på honom - men jag gör visst det ändå. *heh*
Ska nog inte se robinson mer, förän ni tjejer säger att johanna blivit inröstad igen. Let me know....
Näää,Fike är i final....fy..*gillar inte*
Är det bara jag som retar mig på hans tingeltangel som hänger i bröstvårtorna???
Ja!
Fike är i final... och det tycker jag personligen är toppen...trots hans tingeltangel till kroppsprydnad...
Han har hållit humöret uppe... varit ärlig, och besitter soc. komp. Varit ivrig att lära sig nya saker...
*hehe* Undrar vad Jerry kommer göra om Fike tar hem hela alltet!!!
Har ni läst hur finalveckan kommer gå till...
Tycker det känns som en utfyllnadsvecka...faktiskt!
Och ff tycker jag hur mycket jag än tycker Johanna/Dennis rules...
Att de som är kvar till slutet är de värdiga...för de har ju prövats till det yttersta...!
vad tingeltangel har i hans bröstvårta att göra har ju inte med att göra att han e finalen =)
men som han sa idag, Jag ser Dan som läromästare å jag hans lärljunge nä han e alldels för flummig
Hans tingeltangel har inget med det att göra alls...jag tycker bara det ser fånigt ut...men det är MIN åsikt...
Johanna skulle vunnit tycker ja.!1
Gillade henne skarpt.!!
Jag hoppas på Carro i morgon...
Nu är ju Dan sååååå skum...snacka synsk och sånt*snark*...
Men även om han är som han är...så skulle han däremot klara sig bra på en ö själv...
Jag är nöjd så länge Dan inte går till final. HEJA Carro!
Trots att jag inte tycker Fike skulle vunnit idag så var det faktiskt rätt så tillfredsställande att se Dans "profetior" krossade!
Hur mycket han än försökte förklara bort allt så var det ingen som gick på den gubben idag.
Hans profitsior e ju för mycke
sen så skyller han på vätskebrist å hans ögon å han känner sig yr mm
man måste ju dricka mycke när man e utan mat ju