Expedition Robinson 2004
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Jaha, idag börjar alltså Robinson på Tv igen....på TV 3...som jag INTE har...aaaaarrrrrgggghhhh!!!!
Måste be syrran spela in varje lördag!
Nån som kommer kolla???
Profeten Dan: Öm än säjjer!!! Tror att han kommer till final Öm än Säjjer...
Hur irriterande som helst....... Jag hoppas att Carro vinner...
Vem åkte ut idag?
Missade tyvärr avsnittet...
Ingen åkte ur idag! Men imorrn hoppas jag att Dan "om man säger" åker.
Har ingen lust att slita på min "Mute-knapp" p.g.a honom nått mer.
Klarar verkligen inte av Carro. Hon har inte kört med renare mjöl i påsen än någon annan, t ex Göran... Nä, det är så märkliga kandidater kvar att Micke framstår som störtskön.... Tyckte han prickade helt rätt när han sa att han accepterar Dan som han är därnere och att han är helt ok på en öde ö, men om han hade mött Dan i Sthlm hade han tyckt att det var en idiot... Idiot kanske är att ta i, men nog tycker jag att Dan är för mycket... Alltså hejar jag på Micke till Johanna är tillbaka!
Jag tycker Dan kan gå hela den raka och sanna vägen hem till Värmland och stanna där! (Förlåt alla värmlänningar)
Roisin Dubh
Bra sagt!
Plankan är borta verkar det som...
Ska hela nästa vecka sändas direkt?
Jag tycker inte heller riktigt om Carro... Men jag kan inte säga att jag riktigt gillar någon av de som är kvar nu.
Det verkar som att Dan redan vet att det är han och Carro som kommer till final, om man ska tro på att han kan "se" det.
Vore väl ganska läckert att rösta in Johanna igen och se till att hon vinner hela rasket?!
Jag tycker fortfarande att hon är den mest värdiga vinnaren
Vi får hoppas att hon kommer tillbaka!
tycker ingen av dom som e kvar e värdiga vinnare.
Carro e alldels för mycke, så jobbig människa.
Dan ska vi inte tala om *suck*
Fike han verkar ju helt bort å flummig
Mike störst bäst å vackrast, fast ja gillade d han sa om dan =)
Vad sa han om Dan?