• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Föneböna

mormor: ja, jag sitter inne och jagar en läkare.... har precis pratat med förkäkirngskassan.. jag blir inte klok på dom här utrdningarna,,,,..

ska snart släppa detta en stund och ta en promenad med charlie!

• tinaaaaaa

Föneböna: Jo vet mna blir galen innan man fått fram det man vill och så allt blir rätt.. Jo om jag med skulle gå en runda.. hmm får se, sk i alla fall sätta mig på balkongen och äta något inna jag fortsätter med tvätten..

Ska bara låta vagn delarna torka klart sne ska jag ta en bild på min vagn, visseligen beg, men den är fin=)

• Pyjamas

Vikkis: Nä, Alva ska döpas nu på söndag 2 juli i Rödeby kyrka

• evaeng

hej! är inte så ofta man är här inne och kikar nuförtiden, man har annat att göra ... fast det enda man egentligen gör är ju att amma och sova och äta när man hinner

föneböna: ja visst är det skönt att ha sambon hemma!!!
    längtar till helgerna, då vi är båda hemma! så skönt med lite avlastning - så man kan göra lite annat än att bara bära runt på lillen och amma

var hos tandläkaren idag och fick det positiva beskedet att jag inte hade ett enda hål!!!! troddde jag skulle ha hela munnen full. Har ju inte varit hos tandläkaren på TRE år visade det sig!!! så det var ju skönt!

det är väl bara jag som sitter inomhus nu kan jag tänka mig.
    ja det hade ju inte varit fel att ligga på stranden...men det får bli sommaren 2007 - är inte så sugen på att visa upp min ngt degiga kropp ändå

ha en bra dag i solen

• tinaaaaaa

evaeng: nej jag sitter inne med.. håller på att städa plocka och fixa för fullt, sen en sväng till datorn i mellan åt=P Vad skönt att du inte hade några hål.

• evaeng

ja det var skönt!! jag såg siffrorna innanför skallen ... 11-15.000!! har läst för mkt på familjeliv!! LoL
    hittade ett forum där folk fått betala så mkt, efter att de varit gravida och gått till tandläkaren!

ja du är duktig som städar och fixar! det orkar man knappt när man har en liten skrutt - som äter var och varannan timma!
    då är man glad så fort man kan komma åt och duscha och sitta en stund vid datorn

• Nicoles mamma

Jonah
    Jag försökte. Men de sa att jag skulle återkomma på måndag istället. Tack för hjälpen!

• Tate

Åh, jag känner mig som en nya människa! Inte nog med att jag var och klippte mig i tisdags, igår hade maken ordnat barnvakt och sedan kidnappade han mig för en shoppingrunda, lite jordgubbar i solen på en brygga, och middag på restaurang! Vilken ovan känsla att vara hemifrån utan barn, de gånger det skett det senaste året är lätträknade

Så idag har jag energi att vara världens bästa mamma, baka bullar, fylla poolen och plaska. Och läsa fem miljoner Totteböcker - eller "totten" som sonen säger.

Det blir nog Kalmar och Ikea imorgon. Vill ju ha nytt kök nu! Men jag vill inte ens spekulera i hur mycket människor som kommer att vara där...

• Tate

Vikkis - så otroligt duktig du är på att sy! Du kanske får ta upp beställningar på dopklänningar här i tråden..

evaeng - Oh vad skönt, jag är grymt avundsjuk kan jag säga. Jag har en tand som konstant krånglar och som kostar multum att laga.

• Föneböna

yohooo!!
    nu har vi äntligen fått hjälp att koppla in tvättmaskinen!!!
    gissa om jag ska tvätta i lägenheten!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3