• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

evaeng : det kan ju blir jätte mycket pengar..

tate: ååå tänk om min sambo kunde kom på och göra något sånt med mig *avis* åå jag vill med till ikea, men inga pengar till sådant.. Svärmor och svärfar skulle köpa ett skötbord till oss på ikea, (med byro under) =P kanske blir att vi följer med dom dit och bara kolla läget någon dag..

Föneböna: åå visst är det härligt med tvättmaskin i lgh..=) Slippa springa så längt när man ska tvätta..

• Föneböna

mormor: det ska bli riktigt roligt att tvätta kläder nu!!!

för några dagar sedan, va jag och köpte jordgubbar vid icamaxi.
    och då tyckte tanten som sålde dom att jag skulle äta mycket jorgubbar.
    "för det är jätte bra för lillpojken" sa hon...
    "jaså du tror det är en pojk" sa jag förvånat.
    "ja det ser ju så ut" sa tanten, och tog betalt för någon nannan.
    hon verka vara riktigt säker på att jag väntar en pojk. å jag har aldrig sett den tanten innan!! jag tyckte det va lite kul!

• tinaaaaaa

föneböna: nej jag vet visst är det läskigt när någon säger så.. jag har hört att jag väntar en flicka från en okänd, men alla andra tror det är en pojk.. men det är bara vänta och se..

• evaeng

föneböna: har du fått höra från fler att de tror på en pojke?
    jag fick med höra det, från MÅNGA att det blir en pojke!
    en del var säkra på det med och visst blev det en pojk
    ska du kolla vad det blir eller?

• evaeng

tate: vilken underbar man du har!!!! blir avis jag med!
    det är ju sådana överraskningar man bara drömemr om alltså
    jag har ju fyllt år (förra veckan) fick en försenad present idag ... en våg!!! mmmm kan det vara en pik att jag ska gå ner eller vilken romantisk present alltså!

hade förresten gått ner 12 kg efter förlossningen (som var på 3 veckor sen) har 10 kg kvar, sen är jag tillbaka på ursprungsvikten halvvägs är man då!

• Annione

Föneböna: Jag köpte jordgubbar vid Maxi i förrgår och då sa tanten: Ja passa på och äta nu, snart får du ju inte! Hon gillar nog bebismagar

Då har man jobbat klart för ett tag fram över. Känns lite konstigt att vara hemma tidigt. Slapp ta bussen hem för sambon körde in och hämtade mig. Så vi har redan varit på Maxi och storhandlat. Nu är det slapping som gäller Eller lite iallafall!
    Kommer nog kännas lite konstigt att inte behöva upp och iväg på måndagmorgon.
    Men det ska bli skönt!
    Hoppas det är bra med alla.

eio: pigga på dig tjejen!

• tinaaaaaa

Vad ska ni hitta på i helgen?

• evaeng

buuhuuu! vara hemma som vanligt
    försöka ta ut lillen i barnvagnen! han har ju inte gillat den riktigt och skrikit när han vaknat i den!
    men provade idag att lägga honom i den, direkt efter att han ätit och då han var helt vaken. Det verkade han gilla lite bättre - somnade t om! blev SÅ glad
    vill ju verkligen gå,gå, GÅ!!!!!

• Föneböna

evaeng: det är bara min sambo, och kanske någon till som tror det är en flicka. men resten har sagt att jag väntar en pojk.
    å jag tror att jag har en lite pöjk i magen! så vi får se vad det blir!

ja i helgen ska jag göra allt som bara faller mej in. jag har inte planerat nått förutom att vi ska storstäda på söndag.
    antagligen blir det lite pyssel med barnrummet, eftersom jag inte kommer ha tid med det i slutet av sommaren.

• Stumpan82

Å nu är jag äntligen hemma efter en dag shoppade i sthlm, nu blir det soffan och en god middag som gäller. Har shoppat en massa fina mamma kläder, liten ska vi shoppa åt senare i helgen

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3