• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tristanya

fick denna sida länkad till mig.. är dock inte gravid.. men kan lägga in sidan bland mina favoriter, ifall jag kommer på något jag vill veta

• Jordgubben06

Stumpan:Hämtade vår box för ett tag sedan och du var det något fel på kupongera i boxen men fick nya vid sidan om så det är nog ok.
    Fin magbild du fångat!!

• Jordgubben06

Stumpan:Ja det är väl så,man är kanske optimist och tror antingen att man inte växer alls eller jättemycket.

• Stumpan82

jordgubben06 jag tycker själv att magen inte växer speciellt mycket...

Läste på text tv att det är koliobakterier dom har hittat i vattnet så det är bara att koka

• tinaaaaaa

Stumpan: jo men det går snabbt att fixa. Jag har hämtat u min baby basic box eller vad den heter.

usch då är det väl bästa att sätta på en gryta och koka, vi som har ätit massor med sallad i dag(sköljt i vattnet) och druykigt massor.. phu.. ännu mera jobb. Är ju helt slut.

• Stumpan82

Mormorvädervax Jobba inte ihjäl dig...

Ska passa på och hämta baby basic boxen i helgen då vi också ska lägga bort madrassen till sängen

• tinaaaaaa

Godmorgon på er...

Tristanya: välkommen hit=)

Stumpan: oki vad roligt=)

EGO, Mår jätte illa idag...Och har så ont i mina fötter, ska åka till jobber ialla fall och se hur länge jag orkar.. Måste ju vila mina fötter så jag kan gå på ullared i morgon

Vad ska ni andra hitta på idag?

• vera79

Jag läste att vattnet (Ronneby) ska kokas minst 10 minuter! Räcker alltså inte via kaffebryggaren/vattenkokaren så ni tänker på det.

• Annione

God morgon!
    Japp 10 min ska vattnet kokas, står i BLT texten som jag la in igår. Hoppas ni läser

I em skulle de få nya provsvar, hoppas det är ok. Trist att koka vatten nu...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3