• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

småtokig: Jag hade svart kjol och grön/vitmönstrat linne. Jag hade med stor säkerhet den största magen av alla gravidmagar så du lär komma ihåg om du såg mig

• Stumpan82

Ny magbild 31+431+4

Har kommit fram till att det max är 10 veckor kvar så är Liten hos oss

• Bibabba

Stumpan: vilken fin mage du har! 10 veckor är ju inte så länge, och dessutom kan det ju bli tidigare. Kul med en kusin dessutom. Mitt lilla Pyre har redan en kusin, men får en till vid jul, det är kul att vara gravid samtidigt som syrran!

Annione: Lägg lite kläder, lakan eller nåt i frysen som du kan svalka dig med sen. Jag la hudcreme i kylen när jag bränt mig i solen i lördags och det svalkade skönt. (Röda Clara dök upp även i år alltså, blir inte av med henne)

Det är händelsevis ingen i denna tråd som gilla folkmusik o visor och vill följa med mig till Korrö på folkmusikfestival sista lördan i juli?

• Stumpan82

Blekingetösen ja man kan ju alltid hoppas på att den lill* vill titta ut lite tidigare men inte förens vi har flyttat klart

• Stumpan82

Någon som hämtat ut baby basic boxen är det nya saker i eller är det gamla...Hört att på en del stället är det kuponger som redan gått ut...

• Annione

Hej på er! Här är från BLT så ni vet!

Måndag 10 Juli 2006 15:18
    Koka dricksvattnet i Ronneby

RONNEBY Ronnebys dricksvatten kan vara förorenat av E-kolibakterier.
    Miljöteknik råder nu alla som får vatten från Ronnebys vattenverk att koka vattnet i minst tio minuter innan det används. Detta gäller Ronneby tätort, Ronnebyhamn, Listerby, Johannishus, Saxemara, Trolleboda och Kuggebodahalvön.

• Annione

Stumpan:
    jo vem har inte det... Köpte en 6 pack mineralvatten nu.
    Jag hämtade en babybox på små hjärtan i Karlskrona och det var giltiga kuponger i den.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3