• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • lönnemåla

Ta mitt senaste inlägg med en klackspark.......just nu är en viss person i min släkt inte populär, varken hos mig eller sambon. Min käre far tänker nämnligen hellre åka på husvagnssemester med sin nya familj istället för att vara med på Märtas dop. Han var här i går och lämnade doppresenten som jag kunde ta med mig till dopet och visa för alla som är närvarande vad hon fått från dem.....
    Jag hade inte sagt något om det var något speciellt han hade inbokat, men de hade inte planerat vart de skulle åka!!!!

Ursäkta att jag spyr galla över min far offentligt så här!

• Annione

Vera: Jo jag hade vågat åka. IKEA ska ju sätta fart på bebbar har jag hört

Blekingetösen: Synd med huvudvärken, men tur att mannen visade sin bra sida

• lönnemåla

Annione: Tror du att du går tiden ut? Man kan ju känna det på sig så jag är bara nyfiken på vad du tror.

• Annione

Lönnemåla: Jo det är ju 6 dgr kvar bara så jag gör nog det. Har grymt ont i ryggen så jag hoppas att den kommer tidigare. Vill iallafall inte gå över...
    Har inga känningar precis. Sammandragningar lite oftare men så kan det ju vara i flera v...

• lönnemåla

Ja det kan man. Med Märta hade jag förvärkar redan i v 34 och var på väg flera gånger att åka in, men hon är född i v 38+6.

• Annione

Nu ska jag kramas med kudden och lite med sambon oxå för den delen. Sov gott!

• lönnemåla

Sitter och väntar på sambon. Han är på Tivolirock i Kristianstad och jag har så svårt för att somna när han inte är hemma.

• zillah

Nu har inte min man så värst stor släkt dessutom bor de flesta ca 70 mil bort, men jag känner mig ändå lyckligt lottad som faktiskt gillar min svärmor, svärfar och svägerska . Det är faktiskt så att jag önskar att de inte bodde så långt bort . Faktum är att min man är rätt så nöjd med sina svärföräldrar också. Så ibland har man tur.

• Stumpan82

God morogon tjejer!

Annione det låter som det kanske blir bebis innan  *hoppas för er skull*

Här sitter jag ensam och höggravid men en hund som har mycket energi och masor av tvätt och en sambo som är och jobbar idag och kommer hem sent ikväll

• tinaaaaaa

Godmorgon på er..

JO IKEA kan v'äl sägga fart på bebisarna.. Jag vill med till IKEA och glass vad gott....

Jag ska jobba idag igen...usch.. men men.. bara nästa vecka med sen bara några enstaka dagar..

Vad ska ni göra idag?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3