• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vera79

Skulle oxå vilja åka till Ikea, men jag vågar nog inte...tänk om bebben kommer!
    Annione: vågar du verkligen när du är så nära?

• mira

har alla andra gått och lagt sig eller får ni inte en syl i vädret?

• lönnemåla

Har 5,5 mil till IKEA i Kalmar...........laddar inför nästa veckas batalj......Thilde fyller 6 år och har önskat sig pengar.....vi ska möblera hennes nyrenoverade rum med nya möbler!!!!! Gissa om jag ska shoppa loss!!!

• vera79

Apropå sänghimmel kan jag tipsa om fina de har på Rusta för 69kr. Det är "myggnätsmodell", finns tex i vitt med fastsydda rosa eller röda tyghjärtan eller fjärilar. Köpte först ett sådant, men närvi fick reda på att det nog är en pojk så valde jag ett ljusblått med gula stjärnor på. Funkar ju om det trots allt är en tjej med, det med rosa hjärtan hade inte blivit så bra till en pojk.
    Tänkte fota sen, säg till om ni vill se bild så kan jag skicka

• vera79

Vi köpte det messt för att skydda bebben från katterna...Får se hur det går, ene kisen är VÄLDIGT nyfiken på nätet just nu!

• Bibabba

Nu är jag hemma från släktträffen igen. Mådde bättre när jag åkte dit och stackars mannen ringde o grät för att han saknade mig, gulligt. Hann inte mer än dit förrän det började värka i bäckenet Sen fick ja ont i huvet när vi skulle åka hem.

• lönnemåla

Blekingetösen: Jag tycker inte heller om att umgås med min sambos familj. Men han måste ju umgås med min.........

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3