• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Karlskronamammut

När ska du ha vera? Jag var jätte nere när jag var på mitt sista bm -besök, hade helst velat slippa den sista gången, trodde aldrig bebben skulle komma ut.
    Men det gjorde han!! Nu sitter plutten brevid mg i sin vagn och leker, han älskar att sitta i vagnen för där kan han "sitt-träna" själv.

Va det idag ni hade glass date i ronneby? Hoppas det var lika musmsigt som det låter. Själv väntar jag med glassen till kladdkakan ikväll.

• Jordgubben06

Det var trevligt på glassdaten ni som inte var där missade god glass och trevligt sällskap
    Men ni får nog chans en annan dag det ska nog vara varmt ett tag till!

• vera79

Stumpan: Gjorde du? Det var väl inte ni som satt i väntrummet när jag kom? Annars såg inte jag någon iaf, du kanske såg mig när jag gick ut? Jag gick väl mina egna tankar, lycklig över att bm-besöken var avklarade Har du oxå Marie som bm?

Jonah: Den 1/8 blir det (jag hoppas bebben inte vill ut innan)

• Stumpan82

Vera79 Ja tror det.Nä vi hade tid 11:20. Ja när du gick ut...Marie har vi också hon är helt underbar och lyssnar verkligen på en

• Annione

Eller hur jordgubben det trevliga sällskapet var den största förlusten för de som inte var med

Inga känningar alls ännu. Men bebben var iallafall fixerad idag.

• mampa

Japps, det var kul o äta glass med er, blivande mammor.

Lycka till med era bäbisar! Pusta o Krysta, så kommer allt går bra... he he

• Annione

mampa: Tack för tipsen om pusta och krysta! Du kände värdet av att krysta rätt va?

• mampa

Annione: Jag sympatikrystade så det stod härliga till.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3