• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Mormor: Woww vilken magen du har verkligen bollmage som min brors son säger(Han pekar på min mage och säger"Se boll" och när jag visar magen blir han besviken han tror att det är en boll under tröjan!)Det blir nog en präktig liten gosse ...eller tjej!!

• Annione

Hej å hå! Inga känningar här inte. Däremot en grym halsbränna. Kanske vill den komma ut den vägen???

Det lutar helt klart åt att jag kan käka glass på torget imorgon. Om det inte händer grejer i kväll/natt men det verkar otroligt. Jag fick bebbens mormor att hålla med om att den nog kunde komma ut nu. Så vi får väl se om mormor har nån pondus

• tvärtom

blekingetösen: hum, vet inte, vad sägs om måndag 24de?
    några fler som skall med? mira, I know you want to *leR*

• tinaaaaaa

Annione : bara några dagar kvar nu då

Jordgubben06_: hehe tack=) vilken söt lite kille din brors son.

annas vad hittar ni på tjejer?

• Jordgubben06

Har lagt in en bild på koftan jag stickat till bebisen äntligen är den klar,det var inte lätt att hitta en delbar dragkedja som var så liten!

I dag SKA vi åka och bada ska släpa med sambon nu ikväll till ekenäs, tror ja det blir!

Ja vi syns imorgon vid 12 på torget då,alla som vill och kan!!

• tinaaaaaa

Jordgubben06: vilken fin kofta du gjort

Stumpan: Ja din mage växer oxå på

Jag ska snart gå och lägga mig, hoppas inte morgon dagen rusar iväg..

• Pyjamas

Jordgubben06: Vilken fin kofta! Vad duktig du är, blir så avis på sånt. Vill också kunna sy och sticka men är totalt rudis på allt som har med handarbete o göra. Kan knappt sy i en knapp ens...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3