• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mampa

Jordgubben06:

He he.. ja, jag skall hälsa Volvo från dig. Roligt sammanträffande faktiskt, trodde det bara var jag som orkade pendla dit ända från Rby.

• mira

försöker få tag på tandläkaren. försöker planera upp lite inför lördag när syskon kommer hit och firar min lilla som fyller 2 år på söndag.

• tinaaaaaa

stumpan: går det bra? inte så länge tills ni flyttar nu

Mira: Hoppas du får tag i tandläkaren.. oj 2 år

• mira

ja hon har blivit en stor flicka.

tandläkaren hade semester - men ska ringa folktandvården här i ronneby nu när deras lunch är över för de har jouren visst.

• Stumpan82

Mormor nä så länge är det inte kvar men vi åker till sthlm på tisdag och då ska allt vara packat för när vi kommer hem på fredagen så ska vi börja flytta har då flytt hjälp med oss...

Mira Det är nog inte så svårt att få en tid hos folktandvården. Min sambo ringde dit igår och ska dit imorgon och laga två sönder bitna tänder

• mira

nej fick tid imorgon 8.50, idag hade de jättefullt så jag får klara mig tills imorgon - får käka lite mer värktabletter. trist att bita sönder tänder... nästan lika illa som att få tandvärk på semestern.

• Stumpan82

Mira japp, men det är ju bra att man får komma så fort ändå....inte många som vill gå till tandläkaren på semestern

• mira

nej precis. ville inte jag heller. funderar på vad vi ska hitta lagom stora och bra trädgårdsmöbler - som vi får hem i vår bil... de vi skulle ha på jysk var helt slut nu och kommer inte hem mer. typiskt när man sett ut ett set man gillar.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3