• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Jordgubben06

Helt ok med glass på tis,ska vi ta det efter alla varit hos BM om ni vill och kan om du Stumpan vill oxå så kan vi träffas vid 12 tiden då borde alla vara klara me det bestyret iallafall.

• Annione

Nej men det går ju inte om du ska var hos vet 13:30, puckojag
    Men kl 12 typ?

• tinaaaaaa

Stumpan82: jo vi skulle med gå dit om vi nu hinner men det gör vi nog, annas får man ju se det sedan när man föder=)

Annione : jo förstår det..=)

• Bibabba

Här har ni minsann skrivit medan jag vatt iväg! Har upptäckt att ägaren till stenbrottet på Torkö är vän med makens mormor o morfar. Sen körde vi kustvägen till Karlshamn o käkade på rökeriet i Vägga.
    Sen kom jag hem o insåg att packning inför en veckas semester inte är så svårt som det brukar pga att det inte finns så mkt att välja på!

Tvärtom: IKEA resa blir kanon har du nåt önskemål om dag?
    Annione: skriv en lista till min inbox eller så, eller maila.
    Nån mer som ska me?

• Annione

Blekingetösen: Inköpslista var inte så allvarligt menat från min sida Men jag tackar för engagemanget! Syrran har fått uppdraget redan så risken finns att det är utfört!

Oj va dåligt jag sover nu när det behövs som mest sömn för att ladda. Somnar kortare stunder sen vid 2-3 är det omöjligt att sova. Så jag har varit uppe och läst och plockat undan lite. Sen nytt sovförsök vid 4 slumrar nån timma och sen bara stirra i taket. Suck. Nån som har bra tips på hur man lyckas sova? Jag tror i of att det beror på att jag inte är igång fullt så mycket som jag brukar. Får väl hitta på något ansträngande

• Jordgubben06

Annione:
    Ta och jogga en runda i brunnsparken vet ja.....!

Kan trösta dig med att jag sover oxå dåligt varit på toa en gång varje timme!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3