• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

nej - helt hopplöst... varit på alla ställen - men de små hade för dålig kvalitet och för stora kan vi inte köpa för vi får inte hem dem med bilen och har ingenstans att förvara dem. får se vad vi hittar på. vi kanske köper bordet om de har det kvar på jysk och har udda stolar till så länge. får väl flytta till hus nån gång och skaffa större bil.

• mira

iofs var vi inte på karlskrona möbler - men priserna där brukar inte vara billigare än alla andra ställen precis. var på alla ställen i lyckeby där vid jysk, och även på coop och maxi.

• mampa

Är det algfritt i Saxemara? Någon som vet?

o hur är det med Millegarne?

• vera79

Stumpan: syrran badade med hunden i Blanksjön, den som ligger efter Galtsjön. Inte provat där?

• Annione

Hej på er! Min bebbe har ej signalerat ankomst idag heller och nu går jag och lägger mig! Natti natt på er!

• lönnemåla

Grattis ClinE!

Ikväll (tors) ska jag åka en snabbtur till IKEA! Thilde ska ju få lite möbler i födelsedagspresent som hon ska få välja själv, men jag ska köpa en fåtölj som heter PS Lömsk i present till henne. Jag har ju bara 5,5 mil till Kalmar.

Annars planerar jag och förbereder Märtas dop. Hennes faddrar får det inte lätt, hon väger redan 6 kg! Vilken knubbis!

• Jordgubben06

lönnemåla: Kul med en dag på IKEA!
    Va bra att Märta växer kanske inte sååå kul för faddrarna men så är det när man får ett uppdrag!

• Jordgubben06

mira:Har ni varit på Karlssons där finns ju oxå lite trädgårdsmöbler kanske till vettiga priser?!

• Stumpan82

Annione Än finns det tid för bebisen att komma, kanse´ke bättre att föda när vädret är svalare somd et ska bli framåt helgen

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3