• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

nej som jag fattade inte på det jysk heller, deras leverantör hade gett beskedet nu att det inte kommer fler av dem - kommer förstås kolla där först när vi åker in nu då.

• tinaaaaaa

stumpan: åå vad skönt att få flytta hjälp

BM besök vecka 32+4
    Min vikt: 68,4kg
    SF-Mått: 31
    HB: 108
    Blodtryck: 120/70
    Den låg med huvud neråt och var ruckbar.

Ska iväg till jobbet nu...

• Stumpan82

Mormor ja mamma och hennes man kommer ner och hjälper oss efter som att jag inte ska lyfta tungt

Jobba lugnt

• Jordgubben06

Mira: Det var väl inte glassen som var för hård för det kan man ju inte skylla den för som den rann.
    Tråkigt att gå till tandlakaren på sommaren fick göra det förra året.

Stumpan: Ja ta det lugnt med bärandet för du vill nog inte att bebisen ska komma ännu antar ja. Jag har 2+1v till Bf nu så den kan komma när den vill.

Har varit i Ekenäs en runda idag det var skönt att sitta där och läsa tog 2 dopp oxå lite kallt att gå i men svalkande.

• Stumpan82

Jordgubbe06 nä bebisen kan få stanna 5 veckor till, så vi åtminstone hinner flytta och städa klart...Men är svårt att inte bära när man måste flytta på kartongerna

• Stumpan82

jag har inte badat en gång denna sommar, svårt att åka och bada och låta hunden vara hemma han som älskar att bada...finns ju inga hundbadställen i Ronneby..Men nästa vecka ska jag minsann bada i sthlm med hunden

• mira

nej glassen kan man inte skylla på som sagt. gammal problemtand som bestämde sig för att krångla just nu.

hur var det med alger i ekenäs idag då?

• Jordgubben06

Idag var det fint badvatten i ekenäs har varit nere med sambon nu oxå för att svalka oss en stund det var skönt!!

• Jordgubben06

Stumpan:Undra om det inte går att bada med hund i skärsjön man ser den från E22:an.
    Man kör in till sjön om man kör på kallingevägen förbi brandstationen mot kallinge till och förbi hultaleden så står det skärsjön in till höger.
    Du kan ju kolla om du har lust någon dag!

Mira:fick ni tag i några trädgårdsmöbler idag?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3