• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

stumpan: jo jag har kollat där, pappa och min sambo med... men tänkte att kanske någon här som visste någon.

• Annione

Nix ingen bebbe inatt, så vi ses vid 12!

• Stumpan82

Mormor ja det kan ju vara bra att kolla

Annione en liten seg bebis som vill stanna i mammas mage

å nu har jag varit och mät lite i nya lägenheten och nu vill jag flytta och börja boa

• Annione

Stumpan: Jo men så är det ju inte bf-datum riktigt än, men det tycker jag ju att bebben kunde strunta i

• Bibabba

tvärtom: Helst ska bilen tydligen va hemma varje dag för att kunna köpa byggmaterial, men onsdag eller torsdag är lättare för mig att ta bil. Ingen annan som har bil o vill följa med till IKEA?

HA det så trevligt på er glassträff. Jag ska till Gränna idag o se om jag kan hitta nån god gris

• Bibabba

Annione: konstigt att bebisen inte kom ut i natt, efter mitt lockande igår

• Annione

Blekingetösen: Fast vi läste det först idag så ditt lockande kanske hjälper Hoppas du hittar nån mumsig gris!

• Jordgubben06

Hade gärna följt med men orkar inte gå så mycket som jag vill,och det är inget särskillt jag ska ha just nu heller men det är ju alltid kul med IKEA.
    Följer gärna med en annan gång om någon ska dit.

Stumpan: Ja det är alltid kul att greja med ett nytt boende.

• vera79

Nu har jag varit på sista besöket hos bm. Har laddat bb-väskan med EMLA-salva(4tuber!), tycker det är dumt att de inte har det på förlossningen. Ska ner och handla blöjpaket ikväll och fylla frysen med färdigmat till vi kommer hem fr BB. Känner mig grymt sugen på isglass, dåligt utbud i min frys just nu på den punkten.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3