• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

hänga upp blöta gardiner? tja alla sätt är bra utom de dåliga. lät så kul bara.

• vera79

Jag har 2 saker inbokade på tisdag: besök hos bm och veterinärbesök kl 13:30. Hänger gärna med på glass om jag är hemma om det går att klämma in före efter eller kanske emellan...

• Stumpan82

Mormovädervax Vi ska på studiebesök då....hoppas bara att vi hinner dit och kolla innan vi ska ha, bara två dagar innan beräknat

• Annione

Vera: Jag har bm kl 9 på tisdag när ska du?

Mormor: Visst är jag väldigt sugen på bebismys, men mest vill jag att den ska komma så jag blir av med ryggvärk, vätskeöverskott och karpaltunnelbesvären

• tvärtom

annione: selfclear! bara att tala om vad du vill ha!

glass på tisdag? vad har jag missat?

• Annione

Tvärtom: Glass på torget i Ronneby Jag har skrivit en IKEAlista till min syrra redan. Det var lite småsaker som jag hade tänkt fixa i hemmet innan bebben kom, men så fanns inte grejerna på IKEA när vi var där. Suck! Så nu kan det vänta tills syrran kommer och kollar in pyret. Hade ju lixom tänkt pyssla med grejerna när jag gick och väntade....

• vera79

Annione: Jag ska till bm kl 11.00 på tis

• vera79

Idag har vi varit vid Mållsjön och grillat, badat och pratat bebis med ett helt gäng! Jisses vad barn där var, allt från 6 veckor till 8år. Min kusin hade samlat sina bekanta, vi var nog de enda som inte har barn änsålänge, fast på god väg...16 dgr kvar!!!!!!!!!

• Annione

Glass på torget kl 13 på tisdag då kanske?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3