• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

mira: nej det är inget som går att fälla ihop. man måste vä'l inte alltid ha samma kan väl vara lite udda

• vera79

Mormor: Det blir nog en sväng till festivalen efter lunch! Ska köra ner till syrran nu, de bor precis utanför Karlshamn så jag ska gå med hennes familj.

Nästa vecka har min man semester Har en vecka "ledigt" innan bebben kommer. Sen ska han vara hemma i 5 veckor till, kombinerat pappaledig och semesterdagar. Därefter är det tänkt att han ska vara föräldraledig varje onsdag.

• jamtlandsstårs

hej! nån som vet om det finns babysim i närheten av kallinge??

• cocacarro

babysim i närheten av kallinge är jag också intresserad av

• tinaaaaaa

vera79: oki vad roligt=) Vi har sådana problem med förälraledigheten, efter som vi inte har någon sgi vi kan räkna på får vi ut minsta och får komplitera det med socialbidrag så kanske inte jag får bestämma hur jag ska ta ut mina dagar,, grr.. men ska till fk nästa vecka så får vi se.

• Stumpan82

Vera79 vi hade planerat att åka på östersjöfestivalen men nu åkte sambon på att jobba, han måste ut på Gotland imorgon till på lördagkväll, så här blir det inget av det alls, sen då får jag flyttpacka själv.

• tinaaaaaa

Stumpan82: vad tråkigt att hna behövde jobba=(

• Stumpan82

Mormor jag har knappt sett sambon dom senaste två veckorna för han har jobbat varje dag och sena kvällar

• tinaaaaaa

Stumpan82; vad jobbigt, inget kul alls. Men det blir väl bättre sedan?

• eio

Hej på er allihop!!

Ett litet break i renoverandet....jag passar på att titta in!!

annione - Håller tummarna för dig nu!

Jag är såååå trött på den här magen nu. Lillbebis kan gärna få komma snart....ja iaf om sisådär 4-5 veckor, då är nog all renovering färdig och jag har hunnit fixa iordning bebisens rum ordentligt. Just nu är det fullt kaos här hemma.

På söndag ska vi iaf ta en paus i renoverandet och åka till Sthlm några dagar och bara ta det lugnt och ha semester. Ska bli jätteskönt!!!

Hoppas att allt är bra med er andra?

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3