• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Elothiel

God morgon på er!

Skönt med lite moln idag! Hoppas ni mår bra!

Någon av er som vet vart man kan få tag i leggings och om det finns för växande mage? Börjar bli trött på ihopklibbade lår nu :-P

• Jordgubben06

Väntar på regnet i dag trycket i luften är ju enormt skulle inte förvåna mig om jag får migrän nu oxå!!

Ska i väg och grilla hos kompisar i Olofström i kväll men det blir under tak så det är ok.

Det blir inte många knop gjorda idag ska ni veta!

Annione: Ska jag locka på bebben genom att ropa "BUUUU" kanske det går kanske skrämma ut den!!

Min vagn har nog kommit idag fick ett mail om att den antagligen finns i Ronneby så vi får se när posten kommer!

• Stumpan82

Jordgubben06 lite regn har det ju kommit så där 4-5 droppar, blev knappt blöt ute, sen skulle det behöva åska lite grann men det får gärna vänta tills imorgon kväll då sambon är hemma igen.
    Vad kul att vagnen har kommit, vad har du beställt för någon. Våran har också kommit och finns att hämta ut redan nu, men jag får minsann hålla mig tills efter flytten.

Hatar hans jobb, ännu en helg som hans jobb förstör för oss. Kul för han att åka en tripp till Gotland med helst av allt hade han velat vara hemma med mig, bebisen och vovven

• Jordgubben06

stumpan:
    Förstår dig om att inte ha sambon hemma tycker det är tråkigt bara han är iväg på dagarna,men nu i dag gör han sin sista dag innan semestern skönt!

Jag har beställt en Knorr från Tyskland i färgen "Seal" Kakigrön o kakibeige.
    Har fått vänta på den för det hade blivit något strul hos lev. så jag skulle få ett regnskydd gratis tur att jag inte köpt ett sådan.

• Stumpan82

Jordgubbe06 min sambo skulle också ha gjort sista dagen idag innan två veckor semester, men då krånglade så han fick ta båten över till gotland

Okej, hoppas att vagnen kommit och vad snällt att få ett gratis regnskydd

• tinaaaaaa

Annione: du får se om du kan locka ut bebisen på något sätt..

Jordgubben06: var det något folk på östersjö? Vad roligt att vagnen har kommit=) Och alltid bra med gratis saker

Stumpan82: När skulle din sambo komma hem? jobbigt att vara ensam...

Jag är hemma idag med, mår inte jätte illa men är slö och trött i hela kroppen och ont i huvudet tycker det kan börja åska och ös regna lite nu..

får väl ut och dansa regn dansen...

• Jordgubben06

Ska vi bestämma att vi dansar regn dansen allihopa så kanske det kan komma lite regn så trycket släpper!

• Stumpan82

Mormo ja det ska bli himla skönt..

Jordgubben06 ser inte ut att bli något mer regn idag utan sol

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3