• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • jamtlandsstårs

finns nån bra loppis häromkring ronneby?

• cocacarro

ohlsson: du känner väl till loppisen i brunnsparken?

• Stumpan82

Mormor ja man får hoppas det. Kan går på ledig i två veckor på måndag, så tisdag eftermiddag flyr vi till min mamma i stlhm

• tinaaaaaa

Stumpan82 : oki vad skönt.

eio: här är det sådär, mår jätte illa och super trött, tycker med ett krypet imagen kan titta ut snart, såå tungt..

• eio

mormor - Ja, visst är det jobbigt nu! Jag känner mig helt matt för det mesta och orkar knappt böja mig ner ens.
    Hmmm, mår illa sa du....kan ju säkert bero på att bebisen trycker på magsäcken. Kan ju trösta dig med att det är bara så här att det trycker uppåt ett litet tag nu sen sjunker bebben och magen ner och då brukar det lätta lite.

• jamtlandsstårs

cocacarro:jo jag känner till den loppisen men den är väl bara på söndagar? r sugen att besöka loppis nu i veckan om det finns nån....

• tinaaaaaa

eio: jo hoppas det, det kommer då och då.. Jo börjar bli riktigt jobbigt nu och endå är det ett tag kvar ju.. grr.. Är så bebis sugen nu..

Ohlsson: det finns ju i bräkne-hoby fast loppis och loppis är typ en begangnads förmedling.. ligger i samma hus som karlssons ligger i..

• Annione

eio: Tackar för tumhållandet Hoppas bebben vill komma ut i natt eller så.

• Jordgubben06

Har varit på Östersjö nu ikväll en runda kollar karnevalen och ätit langos det var gott
    Känner mig lite trött så jag ska nog gå och lägga mig snart!

• Annione

Jordgubben: Förstår att du är trött. Jag blir skittrött av att gå ner på torget bara

Imorgon ska vi åka och kolla på lite småplock till sovrummet. Gardiner, nån växt etc. Såvida inte bebben bestämmer sig för att komma, vilket jag hoppas på!!!
    Ska duscha och sen gå och lägga mig! Godnatt på er!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3