• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

bara regnet kommer idag... skulle bli regn i morgon med och det vill jag ju inte ha. kommer så mkt folk hit så lagom molnigt men varmt vore bäst!

• vera79

Idag har jag varit i K-na och gått i massa affärer...själv. Tvingade mig att köpa en amningsbehå på Kappahl efter ha kollat runt och provat på flera ställen. Tycker alla är fula, tantiga och obekväma, vill inte ha...men man måste ju

• cocacarro

vera79: de hade inte kommit igång med halva rean än?

• vera79

Cocacarro: Jo, iaf på Kappahl hade de halva reapriset endel men inte all rean. Ställningen med bebiskläder var det inte halva reapriset.

• vera79

HM hade upp till 70% tror jag, men inte bebiskläder.

• Annione

Jaha... Bf imorgon och inga känningar. Suck suck. Mamma och pappa skulle ifall de dansade regndansen även slänga in ett par steg av "bebben kom ut" -dansen Funderar på att göra det själv oxå...
    Bra med er andra?

• cocacarro

äsch, det är ju bebiskläder jag vill hitta ju..så surt

• vera79

Idag håller vi alla tummarna för ANNIONE, och hoppas att hennes bebis kommer idag på BF!

• Annione

Tack Vera! Den hinner nog inte komma på rätt dag men den får gärna börja sin ankomst nu!

Igår lyckades jag ha sönder vår vardagsrumsklocka och jag vet inte vart jag kan hitta en likadan. Så jag frågar alla kloka här Det är bara ett par svarta visare och den heter Karlsson. Vi köpte den i en liten inredningsbutik i Helsingborg men tycker att det borde finnas här i närheten. Hemskt störande iallafall, jag har nog tittat på väggen typ 20 ggr

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3