• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vera79

Inte imorgon, inte nästa dag men NÄSTA IGEN! Börjar pirra i magen nu *längtar*

• Annione

Vera: Jag har siktet inställt på nästa fredag! Så skulle den komma innan är det bonus Men vi hamnar ju samtidigt på bb.

• vera79

Med stor sannolikhet gör vi ju det Om din plutt nu inte skulle få väldigt brått ut idag eller imorgon, och du har väldigt bråttom hem.

• Annione

Jag har nog inte så bråttom hem så vi lär nog vara där nån dag ihop iallafall om min bebbe får bråttom idag. Var på Lindex och träffade ett par från föräldragruppen. De fick i lördags så Jordgubben (som oxå var på Lindex )sa att det var de som tog min plats och jag är böjd att hålla med eftersom de skulle ha den 27:e

• ClineE

Annione, Nähe, ingen bebbe idag heller....Det kommer nu när det blivit svalare.. så sa en kvinna till mig på stranden.. och den 12 var det svalare än många andra dagar...... så din kommer nog nu ska du se... Håller tummar och tår....

• Annione

Nu har jag ju iof lovat bebben Hägendaz glass imorgon om den inte kommer... Inte så smart kanske. Tar tillbaka det och erbjuder lågbudgetglass från Lidl istället Å så får den Hägendaz när den kommit ut... Tror ni det funkar?

• ClineE

Nu har jag lagt upp lite bilder.... förlossningshistorian kommer snart den också... kanske ikväll... el. imorg.

• mira

annars har de mövenpick (jordgubb, chokladchips eller vanilj) för bara 19.90 på Willys - god var den!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3