• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

kan ju säga med att den ligger vid mjölkkylavdelningen på kortändan - inte i de andra glassdiskarna.

• Tate

Vill se barnmorskornas reaktion när Annione glatt slevar upp Hägendaz gglass till sin nyföda bebbe...

• Tate

Oh, jag älskar också rea Sådan här priser borde det vara hela tiden! Jeans till lillgrabben för 40 kr, höstjacka till dito för 80 kr, osv...

Är inte alls lika sugen på att handla bebiskläder denna graviditeten som jag var förra. Det var så mycket som visade sig vara opraktiskt och så fick vi så mycket som vi inte använde. Och jag antar att t ex min mor kommer tycka att det är så kul att handla till en flicka den här gången, att vi lär bli översvämmade igen. Inte mig emot...

• Annione

Tate: Nja den kommer ju i mer utspädd form... Mer milkshake varianten. Men det behöver ju inte bebben känna till förrens den har kommit ut

• Annione

Nu tycker ni väl att jag är helt dum, men vilket underbart väder! Önskar bara att det kunde regna på lite mer. Men man får vara nöjd med det lilla!
    Nu ska jag påbörja tv-kvällen strax. Parkinson och sen Tyst vittne. Sen kan jag tänka mig att sova nån timma och sen bli väckt av värkar eller vattenavgång...
    Må gott!

• Bibabba

regnar det mkt i Ronneby? Min man är på Vinnerbäck, trist om de regnar bort....

• mira

det öste ner under en åskskur innan - fast nu regnar det inte längre. men blött blev det ju.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3