• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

jo det kan man - iaf på apoteket på sjukhuset i karlskrona. är en sådan elektrisk som de hade på bb - fast mindre i plast - men fungerar likdant.

• eio

evaeng - Är i v33+4 nu så det är ju inte så långt kvar ändå. Ja, idag blir det till att ligga på sängen och vila och läsa böcker. Stackars Nicke bara....han får ju slita som ett djur nu för att få allt färdigt med renoveringen.....nu är det ju liksom lite extra bråttom med!!

• vera79

evaeng: söt liten Jonathan

3 bebisar på G i dagarna, vad jag vet: Annione, Jordgubben och så lilla jag! Skulle vara roligt om alla 3 hamnar på BB samtidigt, vi tjejer gick i samma föräldrargrupp o har haft ett par trevliga glass-träffar tillsammans med våra goa magar

• marmelade

Här är en till som snart förhoppningsvis ska kläcka Går in i vecka 38 imorgon måndag. Har mycket sammandragningar och ont ofta... (mensvärk, ont i korsryggen och det trycker rätt bra neråt.) Bebisen är "fixerad långt ner" sa barnmorskan i tisdags. Undrar ibland om jag ska stå ut med denna smärta i 3 veckor till? (Gör inte ont hela tiden men väldigt ofta) Har ni andra också så som närmar er? Förhoppningsvis bestämmer sig bebis för att komma tidigare. Börjar bli lite otålig nu! En stor lyckospark till alla! Kram H

• Annione

marmelade: Jag hade ju bf 22/7. När jag var hos bm i torsdags sa hon att bebben låg mycket långt ner och att den var lite fisig som inte kom ut när den ändå var så långt ner. Men inte lyssnade den på det inte

• eio

marmelade - Jag har ungefär som du....sd, tryck neråt och ont ofta tycker jag. Men jag har ju några veckor kvar så jag hoppas på att min lillbebis lugnar sig ett tag till. Undrar också hur länge jag ska behöva gå med detta. Rätt så jobbigt, speciellt eftersom jag vet att det är lite tidigt än.

Håller tummarna för er andra att ni snart får era bebbar!!

eio v33+4
  • vera79

Jag känner inte mycket, mer än sammandragningar på kvällen då magen blir stenhård. Men inget ryggont eller värk, visst så känns det liiite att det trycker på neråt och på urinblåsan. Är i v 38+4 idag, snitt på tis(38+6).

• vera79

Annione, jag ringde precis förlossningen(frågade om inskrivningen) och det verkade "lugnt" där inne just nu. Så jag paxade 3 platser

• Annione

Bra Vera! Jag hoppas på att få min plats ikväll... Men bebben verkar inte vara med på det...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3