• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vera79

Nu har jag fyndat på halva rean på Lindex/R-by. 7 plagg för 171kr, inte så dumt Köpte "pojkkläder", men skulle det mot förmodan vara en tös så funkar det ju med tex blåa byxor och en röd tröja till. Får se om jag orkar lägga ut foton senare ikväll.

• Stumpan82

Vera79 bättre att shoppa pojkkläder än att ta rosa kläder på en liten pojke....

Själv sitter jag här med lite förvärkar sammandragningar, men kanske får skylla mig själv efter att ha sprungit på Ikea i 3 timmar

• Stumpan82

Blekingetösen nja lite ramar,ett skötbord"sniglar" som vi ska bygga om, gardintyger (måste ju ha nya gardiner till lägenheten", badrumsmattor och massor med små saker

• Jordgubben06

Godmorron alla!
    Hoppas ni mår bra även idag!
    Har precis slagit upp mina korpgluggar.
    Tråkigt väder idag men det är ju svalt ialllafall,man är aldrig nöjd!!
    Ska göra lite frukost nu och sen väcka sambon.
    Ha det bra vi hörs senare!

• Bibabba

godmorgon på er!
    Nja, mår sådär idag. Var bra tills alldeles nyss, när halsbrännan började. Blir tokig snart. Novalucol hjälper visserligen, men skulle hellre ta bort orsaken till problemet än att döva symptomen. Får sluta äta då, antar jag.......

• eilema

God morgon på er!

Länge sedan jag skrev här nu ju, här har hänt en hel del ser jag!

Jag måste faktiskt säga, med risk för att värka konstig, JIPPI!!! DÅÅÅÅLIGT VÄDER!! Jag har längtat sååå efter regn och svalka nu i flera veckor, så detta vädret är mer än välkommet för mig! Måste bara iväg och köpa ett regnskydd till nya vagnen på Tummetott eller Små Hjärtan, sedan är ösregnet välkommet att sätta igång. Det behövs v e r k l i g e n!

Jag har också fyndat massvis med saker på reorna i stan. Köpte jättesöta 3/4 jeans från name it på Kullerbyttan för 99 kr. Sååå söta! Och på Lindex hade jag tur! Jag skulle lämna tillbaka mina solglasögon som bra gick sönder, så där fick jag 89 kr rabatt, samt att jag hade en värdekupong på 50 kr rabatt så då blev det ännu billigare. Så jag fick 2 par velourbyxor, 1 body, 1 tröja, 1 linne och 1 par jeans för 111 kr!

Och så har jag handlat upp typ hela po.p på deras höstnyheter samt vinterjacka därifrån. Massor med shopping senaste tiden. Härligt!

Det bästa med att leva i en liten stad är, att när du inte vet vad du gör, så vet nån annan det.
  • Stumpan82

blekingetösen min bm sa att novalucol bara hjälper lite för stunden testa å vad heter det på g gavusin kanske det var

• Annione

Hej å hå! Ingen bebbe!
    Blekingetösen: Gaviscon tror jag att Stumpan menar(?), det funkar riktigt bra tycker jag. Jag har efter en period med väldigt lite halsbränna fått såna akuta anfall av det att jag nästa kräks. Väldigt mysigt

• Jordgubben06

Ja Gaviscon är bra tycker ja oxå!
    Har halsbränna till o från!
    Ska åka till Jysk nu o kolla läget,även till Lindex tror ja en runda!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3