• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Annione

vera: om min bebbe inte har kommit när du är klar på tisdag kan väl din bebbe ringa och prata lite förstånd med min?

• Tate

Usch, vart tog svalkan vägen? Puh säger jag bara, att bygga sandlåda och rensa rabatter var ju så lagom skoj i de här värmen. Speciellt när man liksom inte når ner till marken längre... Att bära runt på magen är väl okej, men det är hemskt vad den är i vägen så fort man ska göra något konstruktivt! Jag har liksom inte fattat att jag inte kan plocka upp saker från marken längre, jag böjer mig ner och sveper med handen sisådär två decimeter över föremålet jag skulle plocka upp. Sedan upprepar jag proceduren fem gånger till innan jag ger upp.

Tur att man inte var så graciös till att börja med, då skulle väl kontrasten vara värre

• Annione

Tate Visst är det skoj. Jag når ju fortfarande till golvet. (Men jag kunde ju lägga handflatorna i golvet innan.) Bm sa: Åh du kommer vara så graciös sen efter förlossningen eftersom du rör dig så bra nu! Jag garvade som tusan när jag berättade detta för sambon, graciös är inte ett ord som ingår i den vanliga beskrivningen av mig själv.

• Tate

annione - Vilken bra bm du har! Min har inte utlovat något som helst! Och jag som äntligen tänkt göra karriär som prima ballerina!

• Annione

Tate: Elefantsjön har jag påbörjat du kan ju ingå där om du vill

• Bibabba

Annione o Tate: gapskratt! Själv brukar jag säga att jag är smidig som en gravid flodhäst, när jag inte är gravid. Det faktum att jag alltid kunnat lägga handflatorna i golvet har jag alltid ansett bero på mina korta ben, inte smidighet. Har inte nått till "magen är ivägen-stadiet" ännu, men det kommer säkert.
    Jag blir gärna ballerina med dig Tate, vi kanske kan starta en mamma-barn balett??? Någon som känner en gravid/nyförlöst balettlärare?

• Bibabba

Jag vill oxå va med i elefantsjön!!!!!!!!

• Tate

Jaha, men jag tänker bara vara med i elefantsjön om jag får spela huvudrollen! Jag har förberett mig för den i hela mitt liv, och tänker minsann inte ge upp dem bara för att ni kommer här och svänger på flsäket!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3