• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Kanske kan vara en bebis som kommit ut Annione är ju inte online och brukar väl vara det *håller tummen hårt*

• Annione

Ingen bebbe tjejer! Har varit på torget och käkat glass med vera och jordgubben
    Ska till bm om 1½timma, får se om hon kan sätta fart på den

• Bibabba

NÄ men Annione, ingen bebbe idag heller? Hoppas du har en riktigt ruskig BM som skrämmer ut den, eller en riktigt snäll som bebben gärna vill träffa och därför glatt hoppar ut under besöket, självklart helt utan smärta

Själv har jag vatt på OTA idag och provat ut ett bälte mot foglossning. Gick på stan efteråt och fick dra upp byxorna hela tiden, för bältet förändrade ju min kroppsform något (allt fett som befann sig där bältet sitter är nu antingen över eller under)
    Försökte lägga band på mig när det gäller shopping av bebskläder, så det var bara en pyjamas och en mössa som hamnade i shoppingpåsen.
    Hur mycket kläder behöver en bebis egentligen???? man vill(?) ju inte köpa mer än nödvändiogt eftersom de växer rysligt fort.

• Bibabba

Stumpan: hur har du det på semestern då?

• Annione

Ingen bebbe på g än... Ska kolla klart på Ghost Whisperer, duscha, läsa och sen sova. Hoppas på att det sätter igång inatt!
    Hoppas allt är väl med er!

• Bibabba

Go kväll. Jaha här har det då inte vatt många idag, antar att ni är på stranden eller i Maxi´s frysboxar???
    Själv gjorde jag tabben att gå på bio, vilket kunde varit kul om det inte var för att temperaturen i biosalongen säkert var närmare 40°
    Tur det var en bra film i alla fall, annars hade jag gått hem!

• Jordgubben06

Ska gå och lägga mig i sovrummet bredvid AC:n nu och läsa en stund innan sovdax.
    Ha det bra och sov gott alla utom Annione du kan få lov att åka till K-na i natt!

• tinaaaaaa

Blekingetösen: vad såg ni för bio film?

Annione: Kunde inte Bm skrämma ut h*n?

Jag och sambon min har varit i karlskrona och inhandlat lite till den lill* i magen

• vera79

Jag fick ett energi-ryck ikväll, efter vi ätit middag på altanen. Bäst att passa på när temperaturen sjunkit lite på kvällen. Klippte gräset(det lilla som växt och fortfarande var grönt), fortsatte med att rensa rabatterna, drog fram häcksaxen och satte igång med att röja. Maken fick såklart hjälpa till: jag lassade och körde undan det han klippt väck. Det måste ju vara fint till bebbens hemkomst i nästa vecka Så nu är vi precis inkomna, nöjda med att överhuvtaget fått något gjort från "att göra-listan", men framförallt skönt att se resultatet. Aldrig fel med en snygg häck, eller vad säger ni

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3