• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Mira: egentligen gör jag det oxå, behövs sångare till elefantsjön tror ni?

• Bibabba

Annione: syftar du på Miras "icke elefantstadie" eller???

• Bibabba

Kom just på att jag som har förflutet som kostymchef i Holgerspexet måste blanda mig i den biten oxå, ska som vanligt va me överallt

• Annione

Ja, det gör jag. Jag platsar lixom i Elefantsjön som ickegravid...
    Men Mira är på tok för graciös

• Bibabba

Ok, håller med baserat på minne från fikaträffen. Om man är en smalis måste man va REJÄLT gravid, eller ha smärtor som påverkar rörelseförmågan alltså??

• marmelade

Annione: Då hoppas jag verkligen att den ploppar ut snart!... Det är en dryyyyyyg väntan. Måste vara superotålig som fått gå över? Jag som är så otålig och har 3 v kvar. Håller tummarna för att du stolt får promenera med en barnvagn vid sailet nästa helg! Bm sa åt mig att ta det lugnt tills jag passerat 37 v. (idag) för att den låg så långt ner och alla sammandragningar tydde på att den kunde komma tidigare. Men nu när jag passerat 37-fulla-veckor-strecket tänker jag inte ta det lugnt en dag till! Här ska springas i trappor, städas och bullbakas! Komsi, komsi bebis!

Vera 79: Lycka till på tisdag!

• Annione

Begränsad rörelseförmåga pga graviditet räcker hyfsat för att få en roll. Smärtan tycker jag vi hoppar över!

• vera79

Vi är nyss hemkomna efter en promenad runt kvarteret med Midas (innekatt i sele). Kände att vi ville spendera lite tid med honom eftersom vi åker imorgon och inte kommer hem på ett par dagar. Midas är helt slut nu, och jag nästan likaså i värmen. Tvungen att ta en kalldusch Kommer sakna mina katter dessa dagarna! Hoppas de blir glada när vi kommer hem med en ny familjemedlem!

• mira

funderar på vad ni har fått det ifrån... jag är då rakt inte smal. och definitivt inte graciös. :-P

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3