• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

oj spännande... man vill ju inte gärna föda hemma för att det går så fort. har ju hört talas om de som fått på köksgolvet typ.

• Bibabba

Får man fråga varför du åkte in? var dt pga misstänkt havandeskaps förgiftn, och hur misstänker man den i så fall?

• Bibabba

Annione: nu kanske du hinner planera elefantsjön i kväll???

• Annione

Nej det var inte avskräckande, men man blev väldigt rörd av varje barnskrik man hörde.
    De sätter helst inte igång. Har tid för bedömning på måndag. Troligast är ju att det blir då om den inte kommit. Troligare nu när det har tillstött lite mer. Jaja. Den som väntar på något gott

Imorgon loggar jag nog in sent så ni vet. Har ju inte sovit sen natten mellan tisdag och onsdag så jag ska försöka mig på en sovmorgon. Men förhoppningsvis är det ju av helt annan anledning jag inte är inloggad.

• Annione

Mitt undertryck var förhöjt i tisdags hos bm, hon sa att om jag fick kraftig huvudvärk skulle jag ringa förlossningen och höra mig för. Så så blev det inatt. Trodde huvudet skulle explodera. Och vid ankomst hade jag 101 i undertryck mot mitt vanliga 70-75. Så de blev lite svettiga.

• Bibabba

Ok Annione, ska försöka att inte hoppas för mycket om du inte loggar in imorrn då, i alla fall inte förrän på eftermiddagen. Självklart hoppas jag att du får sova några timmar, och sen åka till förlossnignen igen, med en bebis som vill ut denna gång, helt utan huvudvärk!

• Annione

Jo man hoppas och hoppas

Mira: Ganska tidigt i min graviditet drömde jag att jag födde på köksgolvet. Så vi får se om det var en sanndröm... Det som var jobbigt i drömmen var att jag var orolig för parketten. Vi har inget riktigt kök utan det går ihop med vardagsrummet. Jag satt på skarven mellan kökets plastmatta och vardagsrummets parkett... Hehe. Undrar om jag bryr mig om det skulle hända på riktigt?

• eio

annione - Åh, vad jobbigt för dig att ligga där hela dagen och bara lyssna på andras bebbar som kommer ut.....men som du säger, den som väntar på nåt gott!!
    Hoppas din bebis oxå tänker komma nu då, den blev kanske lite inspirerad idag när ni låg inne

Jordgubben har vi fortfarande inte sett till......hmm...vem vet, hon kanske var en av dom du hörde där inne annione!!

• tinaaaaaa

Blekingetösen: för att han ska ha med sig den till jobbet och bjuda på, ser inte så snyggt ut om jag tagit en bit först

Annione: oki inget roligt det Men förr eller senare kommer den ju ut.. Jobbigt att vänta bara. *skickar en kram*

• Lina1972

Hej på er.. Ingen här vet vem jag är men jag ska förklara. Jag är nämligen kompis med jordgubben och hon har gett mig adressen till er länk. Hon sa nämligen att hon kanske kommer att skriva här innan hon åker in....och då blev jag nyfiken och ville klart veta. Hur som helst så vet jag inte om hon nu blir besviken och vill berätta själv men det kommer nog att ta några dagar i så fall.. Idag har hon nämligen fått en liten flicka. Infon jag fick var att det blev akut kejsarsnitt men att allt var bra med dem. Detta hörde jag vid middagstid och sen har jag tyvär inte hört mer. Har dessvärre därför inte mer info. Hoppas hoppas hoppas hon nu inte blir arg på mig..men det får jag ta i så fall För jag förstår om NI är nyfikna.. Ja ja.. Ha det gott allihopa och lycka till med förlossningar och allt vad som står för dörren..måste säga att jag har väldigt dålig koll på er Har nog med jordgubben... Ha det gott..så får hon berätta mer själv sen...

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3